بیت گراف
artstationModoUnreal Engineآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش استادی در سطوح سخت با Mathew O’Halloran

Artstation – Hard-Surface Masters Vol 1 with Mathew O´Halloran

آموزش استادی در سطوح سخت با Mathew O'Halloran

آموزش استادی در سطوح سخت

 

در این آموزش استادی در سطوح سخت از هنرمند Mathew O’Halloran، با نحوه ساخت یک هواپیمای بدون سر نشین نطامی بصورت ریل تایم از صفر تا صد آشنا خواهید شد. آموزش اصلی 7 ساعت طول میکشد و چندین تکنیک آموزشی مختصر نیز گنجانده شده است.

در این آموزش از برنامه های Modo و Unreal engine استفاده می شود. Mathew در حال حاضر بعنوان بخشی از تیم کویکسل بعنوان هنرمند محیط بازی EPIC فعالیت میکند. ایشان در گذشته روی بازی هایی همچون The Division و FarCry کار کرده است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • مسدود سازی
  • پالایش و جزییات دهی مسدود سازی
  • تنظیم Decal
  • تنظیم UE4
  • متریال های Quixel
  • آماده سازی اجزا برای بیک
  • بهینه سازی مش ها
  • بیک و شیدر نهایی
  • و ….

گالری مجموعه :

گراویتی

عنوان دوره : Artstation – Hard-Surface Masters Vol 1 with Mathew O´Halloran

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 7 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 26

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Mathew O’Halloran

نرم افزار : Modo , Unreal engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Artstation – Hard-Surface Masters Vol 1 with Mathew O´Halloran

In this tutorial Mathew O’Halloran takes you through his process of creating a real time military drone from start to finish, the main tutorial is about 7 hours long and a couple technique specific mini tutorials are also included. In the tutorial software such as Modo and Unreal engine 4 is used but please feel free to follow along using your preferred tools, as most techniques usually transfers well to other software.

Mathew Currently works as a lead environment artist at Epic games as a part of the Quixel team. In the past he has worked on game series such as The Division and FarCry.

Content/Chapters

01 – Blockout
02 – Refining Blockout
03 – Detailing Blockout
04 – Decal Setup
05 – Normal Decal Setup
06 – UE4 Setup
07 – Refining Design 01
08 – Quixel Materials
09 – Refining Design 02
10 – Refining Components
11 – Refining Bodywork
12 – Preparing Components To Bake
13 – Baking Components
14 – Component UVs
15 – Components In UE4
16 – Optimising Meshes
17 – Bodywork UVs
18 – Baking Bodywork
19 – Final Shaders

حجم کل : 8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا