artstationUnreal Engineآموزششرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت شیدر پوشش گیاهی در Unreal Engine 5.2

Artstation - Unreal Shader : Vegetation

آموزش ساخت شیدر پوشش گیاهی در Unreal Engine 5.2

 

آموزش ساخت شیدر پوشش گیاهی در Unreal Engine 5.2 : در این دوره از هنرمند Michael Gerard ، بصورت گام به گام با نحوه ساخت شیدر های پوشش گیاهی در آنریل انجین آشنا می شوید. این دوره نحوه ایجاد شیدر پوشش گیاهی برای دریختان،نهال ها،بوته ها،گیاهان کوچک و چمن را نشان می دهد . این شیدرها با گیاهان سه بعدی Megascans و دارایی های Speedtree سازگار است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش ساخت شیدر پوشش گیاهی در Unreal Engine 5.2 :

  • دو شیدر اصلی : اولی برای دارایی های پوست و شاخ و برگ ، دومی برای شاخ و برگ زمین
  • پارامتر های اتریبیوت : Color, normal, roughness, specular, ao intensities
  • پراکندگی زیرسطحی Subsurface Scattering با کنترل رنگ و شدت سفارشی
  • منطق Billboard
  • 2 نوع مختلف باد

تری دینگا

عنوان دوره : Artstation – Unreal Shader : Vegetation

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 3.15 ساعت

تعداد فایل ها : 11

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Michael Gerard

نرم افزار : Unreal Engine 5.2

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Artstation – Unreal Shader : Vegetation

During this course I will show you, step by step, how to create a Vegetation Shader!

More than any other model type the most important thing for vegetation is the shader. Learn how to create the perfect shader for your trees, saplings, bushes, small plants and grass!

Compatible with Megascans 3d plants and Speedtree assets

What I will learn?

  • Two main shaders(the first one for Bark/Foliage assets and the second one for ground foliage)
  • Attribute Parameters (Color, normal, roughness, specular, ao intensities)
  • Subsurface Scattering – (with custom color & intensity controls)
  • Billboard logic(Speedtree Only)
  • Two different winds(a wavy one for non-speedtree assets and the native Speedtree wind – .st9 format not supported)
  • RVT Blending (make the perfect transition between the terrain and the foliage)

What I will get?

  • 3h15 of step-by-step video tutorial
  • 1080/30fps resolution

Software Used:

  • Unreal Engine 5.2

Level:

  • Anyone who wants to learn, improve or fix their skills in environment creation.

حجم کل : 2.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این پست امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ممنون بابت این آموزش خوب، اگر امکانش هست توی آموزش های آنریل، سینمایی یا فیلمسازی بیشتر بزارید
    سایت سافت ساز خودش یک دانشگاه بین المللی هست و من ممنونم بخاطر بودنتون، همیشه پایدار باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا