blenderSubstance PainterUdemyآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت سلاح های AAA برای هنرمندان سه بعدی در Blender

Udemy – Blender 3D Artist: Forge AAA Weapons

آموزش ساخت سلاح های AAA برای هنرمندان سه بعدی در Blender

ساخت سلاح های AAA برای هنرمندان سه بعدی در Blender

 

آموزش ساخت سلاح های AAA برای هنرمندان سه بعدی در Blender : در این دوره از هنرمند معروف Abraham Leal ، با پایپ لاین کامل ساخت سلاح های سه بعدی با کیفیت AAA در نرم افزار بلندر آشنا خواهید شد. اگر قصد دارید سلاح های شگفت انگیز برای پروژه های خودتان ایجاد کنید، این دوره مناسب شماست.

این دوره مدل سازی،حجاری،یووی ،تکسچرینگ و رندرینگ یک سلاح فانتزی بسیار با کیفیت را در بلندر و سابستنس پینتر نشان می دهد. این دوره آنالیز کانسپت تا ارائه نهایی در یک رندر سینمایی ،کل فرآیند توپولوژی،پایپ لاین تولید بازی و … را پوشش میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • مدلینگ و حجاری یک سلاح HighPoly
  • بهینه سازی دارایی ها برای بازی ها
  • ایجاد تکسچرهای PBR پیشرفته
  • ارائه سلاح ها با رندر های تمیز و سینمایی

تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Blender 3D Artist: Forge AAA Weapons

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 13.46 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 66

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Abraham Leal

نرم افزار : Blender – Substance Painter​

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Blender 3D Artist: Forge AAA Weapons

If you want to create amazing weapons for your projects this is the perfect course for you! My name is Abraham Leal, i have over 13 years of experience in the industry and i will be your istructor throughout this course.

In this course we will go over Modelling, Sculpting, Uving, Texturing and Rendering a Fantasy Weapon with the best quality and results. We will be using Blender and Substance Painter to achieve this and i will be guiding you thru every step of the way. We will start from absolute Zero and i have included a chapter 0 in case you need to cover the basics of the 3D World and Blender.

The course will take you from the very analysis of our concept all the way to final presentation in a cinematic render. We will go over the best practices for modelling and sculpting. I will also cover the whole retopology process a fundamental part of the game production pipeline. After that we will create efficient and easy uvs before texturing everything using a PBR workflow.

حجم کل : 14.4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.75 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا