blenderSubstance PainterUdemyآموزشتکسچرینگشرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ساخت محیط Cyberpunk در Blender و Substance Painter

Udemy - Blender Cyberpunk in Unity HDRP

آموزش ساخت محیط Cyberpunk در Blender و Substance Painter

ساخت محیط Cyberpunk

 

آموزش ساخت محیط Cyberpunk در Blender و Substance Painter : Cyberpunk یک محیط بازی پر جنب و جوش، هیجان انگیز و نئونی است که در بازی های ویدیویی بیشتر ظاهر می شود. این دوره نحوه ساخت یک محیط شهری Cyberpunk را یاد می دهد. در این دوره از هنرمند Pete Jepson، با نحوه ساخت دارایی های بازی برای Unity با استفاده از Blender و Substance Painter آشنا خواهید شد.

ایشان فرآیند پروداکشن حرفه ایی برای ساخت دارایی های بازی ماژولار low poly و high poly برای ایجاد یک شهر سایبرپانک جهت استفاده در پایپ لاین Unity High Definition Render را پوشش می دهد. برای مدلینگ از Blender 2.82 و جهت تکسچرینگ رویه ایی از Substance Painter 2019 بهره خواهیم گرفت . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش ساخت محیط Cyberpunk :

  • ایجاد مدل های سه بعدی حرفه ایی در بلندر
  • یووی آنرپینگ در بلندر
  • تکسچرینگ با کیفیت بالا در Substance Painter
  • استفاده از تکسچرهای emissive در Substance Painter
  • اکسپورت تکسچرهای HDRP برای Unity
  • چیدمان مدولار برای ساختمان ها در یونیتی
  • ایجاد صحنه شهر کامل در یونیتی
  • ایجاد رفلکشن با کیفیت بالا در یونیتی
  • تنظیم نورپردازی واقعی در Unity

تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Blender Cyberpunk in Unity HDRP

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 33.08 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 194

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Pete Jepson

نرم افزار : Blender – Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Blender Cyberpunk in Unity HDRP

In this series I am going to show you a professional production process for creating both low poly and high poly modular game assets for creating a cyberpunk city for use in the Unity High Definition Render Pipeline (HDRP)

We will be modelling in Blender 2.82, where I will be showing you lots of cool techniques, shortcuts and best practices. We will be UV unwrapping the models to ensure we get high quality professional results.

We then jump over to Substance Painter 2019, one of the leading procedural texturing applications used in the game design industry today. I will be showing you how to create 4K multi layered materials that have that wow factor and the realism that is expected in today’s game industry. We will also be covering opacity layers and emission channels for the neon glows.

Finally we take our optimised low poly 3D models with High Definition texture maps into Unity and set up and render a realistic scene using the HDRP settings in Unity which have some of the most realistic and impressive lighting and rendering capabilities in any game engine at the moment.

By the end of this course you will be very confident with making and texturing your own game objects. You will have an impressive piece you can include in your game design portfolios

حجم کل : 30 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا