بیت گراف
blenderGumroadphotoshopآموزششرکت سازندهطراحی محیطکامپوزیتمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

مسترکلاس کانسپت محیط در Blender از Blender Bros

Blender Bros - Concept Environment Masterclass in Blender

مسترکلاس کانسپت محیط در Blender از Blender Bros

مسترکلاس کانسپت محیط در Blender از Blender Bros

 

مسترکلاس کانسپت محیط در Blender از Blender Bros : در این دوره از Blender Bros ، هنرمندان Ponte Ryuurui و Josh Gambrell ، با نحوه ایجاد محیط های زیبا و آماده برای پورتفولیو خود در بلندر آشنا خواهید شد. این دوره فرآیند آسان و گام به گام ساخت محیط های SciFi شگفت انگیز را از صفر در بلندر نشان می دهد. این دوره در 7 سکشن ، مسدود سازی ، مدلینگ ، جزییات دهی ، تریم شیت ها ،رندرینگ ، کامپوزیشن و ایجاد آبجکت کیتبش را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین مسترکلاس کانسپت محیط در Blender از Blender Bros :

  • ارائه طراحی
  • رندرینگ و نورپردازی
  • 6ساعت محتوای ویدیویی
  • آموزش کامپوزیشن فتوشاپ
  • آموزش مدلینگ و تکسچرینگ
  • آموزش تکسچرینگ تریم شیت Trim Sheet

گراویتی

عنوان دوره : Blender Bros – Concept Environment Masterclass in Blender

سطح : مبتدی تا پیشرفته

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل ها : 21

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Ponte RyuuruiJosh Gambrell

نرم افزار :photoshop – Blender

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Blender Bros – Concept Environment Masterclass in Blender

Create beautiful, portfolio-ready environments in Blender

Section 1
Blockout

Creating a blockout of your model is essential to get the foundations started.

You’ll have a general idea of the form, and will immediately be able to picture how to add additional detail to it rather than imagining it from scratch.

Section 2
Modeling

After the blockout, we can begin adding primary details to our structure.

This phase will allow you to progress from blockout to the mid-detail stages of the model.

Section 3
Details

Now that we have the general form created, we can add more intricate details on the model.

This is what gives the model a more complete feel, because smaller elements all add up into something big.

Section 4
Trim Sheets

Trim Sheets let you texture different areas of your model in 1 click.

They are literally texture maps, allowing you to create intricate detail without having to model a single thing.

Section 5
Rendering

Setting up your render can be tricky. You need the right camera angle, lighting setup, and backdrop.

This entire process is broken down into an easy to understand workflow, focusing only on what is needed.

Section 6
Compositing

After rendering, it is essential to touch up your image in order to add your own personal touch. Every artist should have their own unique style. This is one way to do it.

In terms of this course, we use Photoshop to paint in things like dust, smoke, planets, vehicles, shadows, and more to make the image believable and to tell a story.

Section 7
BONUS: Kitbash Object Creation

4 bonus tutorials on how to create the filler models used in the interior of the structure.

حجم کل : 5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا