Udemyآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشمحتوای متفرقه

بازاریابی محتوا : فروش محتوای خود

Udemy - Content Marketing. Content that Sells!

بازاریابی محتوا : فروش محتوای خود

بازاریابی محتوا : فروش محتوای خود

 

بازاریابی محتوا : فروش محتوای خود : در این دوره از هنرمند Anton Voroniuk ، با استراتژی ها ، تاکتیک ها و ابزارهایی برای موفقیت در مارکتینگ محتوا و اینکه یاد بگیرید چه محتوایی ایجاد کنید تا فروش داشته باشید، آشنا خواهید شد. اگر قصد دارید از رقبای خود پیشی بگیرید و محتوایی ایجاد کنید که هم انسان هم موتورهای جستجو خوششان بیاد، این دوره برای شماست.

مارکتینگ محتوا ابزاری است که شما را در جذب مشتریان و رشد بیزینس خود کمک میکند.بازاریابی محتوا برخلاف تبلیغات پولی، اثر بخشی بیشتری دارد ، تاثیر طولانی تری روی مخاطب دارد و روابط بلند مدت تری با مشتری ایجاد میکند. این آموزش نحوه ساخت استراتژی بازاریابی محتوایی که مخاطبین هدف شما را به مصرف کنندگان وفادار میکند ، را نشان می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • نحوه ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا
  • نحوه یافتن مخاطبین هدف و ساخت محتوای مناسب
  • نحوه تشکیل یک پلن محتوا
  • نحوه ایجاد محتوای جذاب که فروش داشته باشد
  • پیدا کردن فالورها و مشتریان وفادار بیشتر با محتوای جذاب
  • نحوه بهینه کردن محتوا برای بهتر دیده شدن در موتورهای جستجو
  • تسلط بر خدمات آنالیز
  • نحوه جستجو کردن کلمات محبوب
  • نحوه تولید ایده های محتوا برای هر دوی B2B و B2C

تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Content Marketing. Content that Sells!

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.21 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 29

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Anton Voroniuk

نرم افزار : –

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Content Marketing. Content that Sells!

What you’ll learn
How to create a content marketing strategy
How to find a target audience and create relevant content for it
How to form a content plan
How to create popular content that sells
How to get more subscribers and loyal customers by using engaging content
How to optimize content for good search engine visibility
Master popular analysis services
How to search for popular keywords
How to generate content ideas for both B2C and B2B

Standing out in today’s crowded digital landscape is harder than ever before because consumers are looking for relevant, personalized, and easily digestible content. If you want to overtake your competitors, you must create content that both humans and search engines will love.

Content marketing is a powerful tool that can help you attract new customers and grow your business. Unlike paid advertising, content marketing doesn’t rely on constant investments to maintain its effectiveness. Plus, it has a longer-lasting impact on the audience. Content marketing allows businesses to establish themselves as thought leaders and build long-term relationships with their customers.

This course teaches you how to create an effective content marketing strategy that will help transform your target audience into loyal brand consumers.

حجم کل : 2.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.95 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا