آموزش ساخت یک مدل ساختمان بهینه در Maya, Substance و V-Ray
The Gnomon Workshop – Creating a High-Fidelity Hero Building
آموزش ساخت یک مدل ساختمان بهینه
آموزش ساخت یک مدل ساختمان بهینه : در این دوره از هنرمند Dmitry Kremiansky ، در 7 ساعت ، با تکنیک های و رویکرد های مختلف برای ساخت مدل ساختمان سه بعدی بهینه ، با جزییات آشنا می شوید. این دوره تکسچرینگ ساختمان با اسمارت متریال ها در Substance Painter با استفاده از ورک فلوی غیر مخرب را نشان می دهد. این دوره برای هنرمندان VFX سطح متوسط مناسب است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش ساخت یک مدل ساختمان بهینه :
- ایجاد مدل های بسیار بهینه
- ایجاد اسمارت متریال
- استفاده از anchor points ، کانال های دستی و UDIMS
- ایجاد تکسچرهای در چند مرحله
- استفاده از ورک فلوی غیر مخرب و سازگار
- مناسب برای هنرمندان کانسپت، مدلینگ، look dev و نورپردازی
- ورک فلوی تکسچرینگ ، یووی و مدلینگ
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating a High-Fidelity Hero Building
سطح : متوسط تا پیشرفته
زمان کل دوره : 6.58 ساعت
تعداد فایل ها : 10
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Dmitry Kremiansky
نرم افزار : Maya-Substance Designer-Substance Painter-V-Ray
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Creating a High-Fidelity Hero Building
Learn various professional techniques and approaches to create an optimized, precise, versatile 3D building model and texture it with smart materials in Substance Painter using non-destructive and adaptable workflows. While this tutorial is mainly oriented at intermediate VFX artists, artists of all levels and disciplines will enjoy learning the efficient new workflows demonstrated.
In this 7-hour workshop by Dmitry Kremiansky, he pulls from his 8-plus years of experience in the industry working at top studios to instruct how to create highly optimized, precise, and versatile models. Since his techniques are universal, whether you’re a Maya user or work with other 3D software, the knowledge shared in this workshop is transferable to 3ds Max and Blender and is ultimately intended to help you boost the quality of your output.
One focus of this workshop is creating truly “smart materials” in Substance Painter using anchor points, manual channels, and UDIMS. Dmitry also shows how to create textures in multiple increments that allow better communication across departments, using non-destructive and highly adaptable workflows.
While this tutorial is created using VFX and cinematics workflows — therefore mainly targeting intermediate generalists and environment artists working on buildings and man-made structures — the techniques shared will be useful whether you’re working in visual effects or games. The goal is for all artists working in concept, modeling, look dev, and lighting to benefit from this workshop and learn new robust modeling, UV, and texturing workflows, plus develop healthy practices to create detailed hero assets in a studio pipeline.
00. Preview
01. Introduction
02. Working with References
03. Modeling the Environment: Parts A
04. Modeling the Environment: Parts B
05. Modeling the Environment: Parts C
06. Modeling the Environment: Parts D
07. Modeling the Environment: Parts E
08. Texturing & Look Dev: Parts A
09. Texturing & Look Dev: Parts B
10. Render & Post-Production Guidance
حجم کل : 6.2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋
لطفا از این نوع اموزش ها زیاد بزارید که یه مدل واقعی رو درست میکنه ممنون از سایت خوبتون