بیت گراف
Substance DesignerThe Gnomon Workshopآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت متریال های پیچیده برای بازی در Substance Designer

The Gnomon Workshop – Creating Complex Materials for Games in Substance Designer

آموزش ساخت متریال های پیچیده برای بازی

آموزش ساخت متریال های پیچیده برای بازی

 

آموزش ساخت متریال های پیچیده برای بازی : در این دوره از هنرمند Kat Tamburello ، با نحوه استفاده از پارامتر ها برای ایجاد چندین متریال در سابستنس دیزاینر آشنا خواهید شد. این ورک شاپ 3.5 ساعته ، نحوه ساخت متریال مختلف برای بازی،فرآیند ساخت یک متریال پیچیده را در Substance Designer را نشان می دهد. این آموزش نحوه ساخت دارایی های چون گل ها،سنگ ها و چوب ها و نحوه استفاده از نود Shape Splatter برای پراکندگی دارایی ها در سطح زمین را نیز یاد خواهد داد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Complex Materials for Games in Substance Designer

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.40 ساعت

تعداد فایل ها : 10

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Kat Tamburello

نرم افزار : Substance Designer

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating Complex Materials for Games in Substance Designer

Learn how to create various materials for games using Substance Designer in this 3.5-hour workshop by Kat Tamburello, Senior Texture Artist at id Software. This beginner to intermediate level tutorial walks through the process for creating a complex material in Substance Designer that can be used to create multiple material variations.

This tutorial will provide the building blocks needed to effectively create any style of material in Substance Designer that upholds the technical standards required for games. Initially, Kat will begin by discussing how to gather proper references and preplan a material graph. She will then cover how to create the dirt and cobblestones that are the base of the material. Once the initial block-in has been completed, you’ll learn about the importance of consistent metrics like establishing height scale, texel density, and consistent scale across a project.

After covering the foundation of material creation, you’ll learn about creating individual assets, such as flowers, rocks, and sticks. With these assets created, you’ll learn how to use the Shape Splatter node to scatter these assets across the ground.

To conclude the workshop, Kat will discuss parameters so that you can create many variations of materials with just this one project

00. Preview
01. Introduction
02. Gathering References
03. Preplanning
04. Making the Base Ground & Cobblestones
05. The Importance of Consistent Metrics
06. Shape Creation: Making Assets for Scattering
07. Shape Splatter: Scattering Assets
08. Color & Gloss
09. Exposing Parameters
10. Conclusion

حجم کل : 2.4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا