آموزش ایجاد محیط رویه ای در Gaea و Houdini
Creating Procedural Environments in Gaea and Houdini
آموزش ایجاد محیط رویه ای
آموزش ایجاد محیط رویه ای : ماهیت رویه ایی Gaea با Quadspinner ، به هنرمندان 3D و مت پینترها این امکان را میدهد تا با ابزارهای قدرتمند به ایجاد محیط های چشمگیر و واقع گرایانه بپردازند. هنرمند Rasha Shalaby، با تجربه 20 ساله در جلوه های ویژه برای فیلم،تلویزیون و بازی سینمایی، نحوه ایجاد دارایی های زمین مانند صخره های یخی،زمین های صخره ایی و … را نشان می دهد.
ایشان در 3.5 ساعت،نحوه ایجاد هندسه با استفاده از تکنیک های مختلف فرسایش و وارپ در Gaea و نحوه جذب داده ها جهت کمک به ایجاد تکسچر و مپ های داده برای دارایی ها را پوشش خواهد داد. همچنین او نحوه اکسپورت تکسچرها و مپ ها را به هودینی برای مرحله نورپردازی و lookdev و ایجاد شکل ظاهری،تنظیم نورپردازی و دوربین برای محیط آموزش می دهد. رندر ها در نهایت در انجین Arnold تنظیم می شوند.
در نهایت ، ایشان ابزارهای برتر هودینی را معرفی میکند. همچنین نمای کلی از نحوه ایجاد یک پانورامای 360 درجه از محیط گنجانده شده است. نکات و ترفندهایی که در این دوره یاد می گیرید، خال 20 سال کار وی در این صنعت بوده است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
گالری این مجموعه :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Procedural Environments in Gaea and Houdini with Rasha Shalaby
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.30 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 11
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Rasha Shalaby
نرم افزار : Gaea , Houdini , Photoshop
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Creating Procedural Environments in Gaea and Houdini with Rasha Shalaby
The procedural nature of Gaea by Quadspinner empowers 3D artists and matte painters to craft impressive and realistic environments with its powerful tools. Incorporating Gaea into a Houdini workflow, Rasha Shalaby — an Environment Artist and Matte Painter with over 20 years of experience in VFX for film, TV, and game cinematics — uncovers how to create terrain assets such as icy cliffs and rocky terrains that are usually harder to achieve through height-field simulations alone.
In this 3.5-hour workshop, Rasha demonstrates how to create geometry using various erosion and warp techniques in Gaea, as well as how to pull data to help create textures and data maps for assets. She shares how to export textures and maps into Houdini for the lookdev and lighting stage, and reveals how to establish the look, lighting setup, and cameras for the environment in Houdini. The renders are set up in Arnold for the ultimate final look.
Rasha offers a quick tour through some of Houdini’s top tools for creating complex, layered surfaces — with a focus on those that help to maintain the rocky look of cliffs. An overview of how to create a 360-degree panorama of the environment is also included, showing how Rasha brings in her renders of the horizon and, with some painting, masking, and adjustments in Photoshop, is able to use the resulting image to later light the scene for the final render.
This workshop is packed with Rasha’s tips and tricks learned from more than 20 years working in the industry. Included for subscribers is a collection of helpful project files, including the meshes, textures files, and the Houdini project used in the workshop.
حجم کل : 7.2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : [email protected] telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋