طراحی به سبک انیمیشن ژاپنی با Substance Painter
Damien Climent -Japanese Animation Style With Substance Painter
طراحی به سبک انیمیشن ژاپنی
طراحی به سبک انیمیشن ژاپنی : در این دوره از Damien Climent، هنرمند با 12 سال تجربه انیمیشن و VFX ،نحوه طراحی به سبک انیمیشن های ژاپنی را با ابزارهای Substance نشان خواهد داد.سابستن بعنوان ابزارهای برای تکسچرینگ PBR فتورئالیستیک استفاده میشود.
اما از Substance Painter میتوان برای طیف گسترده ایی از کارها استفاده کرد. در اینجا با همین ابزارهای نحوه طراحی به سبک ژاپنی را یاد می گیرید. این ایده با سبک انیمیشن سنتی ژاپنی مطابقت دارد. برای این نوع از هنر هنرمندان سعی کردند تا حد امکان با فنون نقاشی سنتی رقابت کنند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : Damien Climent -Japanese Animation Style With Substance Painter
سطح : متوسط
زمان کل دوره : – ساعت
تعداد فایل های تصویری : 1
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : –
مربی دوره : Damien Climent
نرم افزار : Substance Painter
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Damien Climent -Japanese Animation Style With Substance Painter
Substance Painter has a reputation as a tool for photorealistic PBR texturing – and this is accurate!
But Substance Painter can also be used for a wide range of other uses – think of it as a texturing toolbox with what you need to create any style.
In this tutorial, we’ll be using Substance Painter to create a traditional Japanese animation style.
The idea is to match with the traditional Japanese animation style. For this type of art the artists tried to match realism as much as possible with traditional painting techniques.
This project is an experiment to see what we can create without any pre-established workflows. I really want to show you what I have discovered through this experience.
We will see what can be done with the default Substance Painter package or the resources available on Substance Share and what I have to create with Substance Designer.
My references are clearly the work of 4C Studio and most specifically the job done on the movie Tekkon Kinkreet
Reproduce the graphic 2D reference with 3D techniques;
Keep the PBR Metal/Roughness shader and workflow, because this pipeline is compatible with all current rendering engine;
Use UVs split by UDIM tiles in order to be in sync with the standard animation industry workflow;
Use the Instancing feature to easily manage multiple texture sets;
Create an Anchor point setup to save time and increase creativity.
حجم کل : 1.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋