3ds maxDigital Tutorsآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت یو وی برای بازی در مکس 3ds Max

UV Mapping Techniques for Games in 3ds Max

آموزش ساخت یو وی برای بازی

آموزش ساخت یو وی برای بازی

 

در این دوره آموزش ساخت یو وی برای بازی از شرکت Digital Tutors ، مربی دوره Joshua Kinney ، نحوه ساخت یو وی مدل های سه بعدی را برای استفاده در بازی های رایانه ای، به شما مراجعین سافت ساز آموزش خواهد داد.

همزمان با بررسی اصول پایه ساخت یو وی ها، چالش های پیش روی فعالان در این زمینه را نیز بررسی خواهیم کرد. برای شروع توضیحاتی در مورد لزوم ساخت یو وی ها ارائه خواهیم داد و نحوه ساخت یو وی مدل با جزئیات پایین(لو-پولی) از یک شمشیر را ایجاد می کنیم. در نهایت چالش های مختلف از قبیل، سنگ ها، نرمال مپ ها و حتی یو وی تجهیزات مدولار را برای یک چیدمان یو وی مناسب بررسی می کنیم.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • طرح ریزی سبک صفحه ای
  • طرح ریزی سبک استوانه ای
  • جمع آوری یو وی ها در یک تکسچر
  • بهینه کردن یو وی
  • نرمال مپ ها در یو وی
  • راه حل فیکس کردن نرمال مپ(به دو روش)
  • بهبود تکسچر سنگ برروی یک برج
  • انتقال دادن یو وی
  • و…

تصاویری از آموزش ساخت یو وی برای بازی :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – UV Mapping Techniques for Games in 3ds Max

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.17 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 13

سال آموزش : 2013

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joshua Kinney

نرم افزار : 3ds Max 2014

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – UV Mapping Techniques for Games in 3ds Max

In this series of tutorials we will learn how to unwrap 3d models for games.While the foundation for UV mapping is the same for film, with games there are a series of challenges that come up more frequently. To get started, we will discuss the main goal of unwrapping our game models and begin exploring the main projection methods for applying UVs by unwrapping a low polygon sword. From there, we’ll learn how to overcome some of the most common challenges faced when creating UVs like rocks, normal maps, and modular assets all the while practicing solid UV layout workflows.


01. Introduction and project overview 00:53
02. Planar projection 11:19
03. Cylindrical projections 16:32
04. Combining UVs in a single texture 08:07
05. Optimizing our UV space 10:17
06. Unwrapping rocks 10:54
07. Unwrapping for normal maps 14:17
08. Fixing the normal map gap: Solution 1 08:19
09. Fixing the normal map gap: Solution 2 20:48
10. Blocking in UVs of a modular asset 10:40
11. Refining the tower stone UVs 10:42
12. Continuing to refine the tower stone UVs 15:49
13. Finishing the main tower 09:52
14. Blocking in the door UVs 14:17
15. Getting creative with UVs 16:49
16. Transferring UVs 17:57

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.65 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا