آموزش ریاضیات برای افکت های بصری و طراحی
FXPHD – MTH101 – Mathematics For Visual Effects & Design
آموزش ریاضیات برای افکت های بصری و طراحی
آموزش ریاضیات برای افکت های بصری و طراحی : این دوره با هدف ارائه مبنایی برای ریاضیات برای هنرمندی است که میگوید: “اگر می دانستم که ریاضیات در جلوه ها و انیمیشن نقش اصلی دارند، در مدرسه توجه می کردم!”. هنرمند Mike Seymour در رشته ریاضیات کار میکند که برای شناخت جلوههای بصری و انیمیشن بسیار مفید هستند.
این دوره یک دوره واقعی ریاضی است و هر دو اصول ریاضی و اصول اولیه ریاضیات را در زمینههای پیشرفته تر را آموزش میدهد. هدف مجهز کردن شما با ابزارهای مورد نیاز و استفاده از اصطلاحات فنی است تا بتوانید اصول و رویکردهای ریاضی را برای پروداکشن و پست به کار ببرید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- مقدمه ایی بر ریاضیات – مفاهیم مفید و طرح کلی از رشته ریاضی
- سیستم های مختصات،ماتریکس ساده،بردارها ، محصول نقطه
- جمع و تفریق برداری
- توالی فیبوناچی،Pi،نسبت طلایی،نویز و turbulence
- معادلات جبری و فاکتور گیری
- حل معادله با استفاده از ضرب ماتریکسی و وحدت ماتریکس
- سرعت،شتاب و جاذبه
- معدلات انتگرال و دیفرانسیل
- تبدیل فوریه
عنوان دوره : FXPHD – MTH101 – Mathematics For Visual Effects Design
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 7 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 11
سال آموزش : 2010
فایل تمرینی : –
مربی دوره : Mike Seymour
نرم افزار : –
زیرنویس انگلیسی : ندارد
FXPHD – MTH101 – Mathematics For Visual Effects & Design
This course aims to provide a basis for Maths for the Artist that says “If I’d known Maths would have been central to effects and animation I would have paid attention in school!” Mike Seymour works through the major areas of maths that are useful to understand for visual effects and animation. This really is a maths course, teaching you both actual maths and the principles of areas of maths in more advanced areas. The aim is to equip you with the tools you need and to demystify the jargon – so you can understand the principles and approaches we use maths for everyday in production and post.
Introduction to Maths – some useful concepts and an outline of the major areas of maths
Co-ordinate systems, simple matrix, vectors and dot product. Plus, a tutorial on some of the basic concepts covered in the class
Vector addition and Subtraction – normals
Fibonacci sequence, Pi, the Golden ratio, noise and turbulence.
Algebra and factoring equations
Equation solving using Matrix multiplication and the Unity Matrix
Velocity, Acceleration and Gravity
Calculus part 2: Integral and Differential equations
Fourier Transforms
Putting it all together: how everything you have learnt this term can unlock a Siggraph paper
حجم کل : 2.4 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋