آموزش طراحی حشرات حیرت انگیز
Gnomon Workshop - Hyper-real Insect Design
آموزش طراحی حشرات شگفت انگیز
آموزش طراحی حشرات شگفت انگیز در این دی وی دی آموزشی، اریک کیلر، با استفاده از زیبراش ، فتوشاپ و مایا و وی ری، فرایندش را برای طراحی، مدلسازی و رندرینگ یک تصویر اصلی از حشره واقعی نشان میدهد و در مورد فیزیولوژی حشرات و زیست شناسی تکاملی به عنوان راهنمایی برای مفهوم اصلیش بحث میکند و نحوه آوردن منابع تصویر مستقیم به زیبراش را با استفاده از Spotlight آموزش می دهد.
اریک، با استفاده از دینامش و از طریق تمامی روش ها، بلاک اوت های پایه را برای مدل تکمیل شده طراحی می کند. اریک ابزارهای توپولوژی جدید زیبراش و همچنین تولید مختصات های تکسچر UV را مورد بررسی قرار میدهد .
این مدل در مایا خریداری شده و برای رندرینگ آماده می شود. راه انداز های مپ تغییر مکان و نقشه جرقه ای در وی ری، ایجاد متریال های سفارشی و راه اندازی دوربین فیزیکی وی ری برای ایجاد نمای تصویر ماکرو از مباحث دیگر ارائه شده در این دوره کاربردی می باشد . با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- رفرنس و تکامل حشرات
- بلاکینگ طراحی
- جزییات سر
- ایجاد Thorax و بال ها
- مدلینگ پا و شکم
- ریتوپولوژی مش در زیبراش
- اسکالپتینگ جزییات
- پالی پینتینگ سطوح
- تولید UV ها و مپ های تکسچر
- ساخت شیدرهای VRay
- ایجاد رندر نهایی و مو
- و …
تصاویر دورهآموزش طراحی حشرات :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره آموزش طراحی حشرات را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Gnomon Workshop – Hyper-real Insect Design
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 7 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 12
سال آموزش : 2013
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Eric Keller
نرم افزار : maya – photoshop – v-ray – zbrush
زیرنویس : ندارد
Gnomon Workshop – Hyper-real Insect Design
In this lecture, Eric Keller demonstrates his process for designing, modeling, and rendering an original photo realistic insect using ZBrush, Photoshop, Maya, and V-Ray. Eric talks about how he relies on insect physiology and evolutionary biology as guidelines for his original concept and how to bring photo reference directly into ZBrush using Spotlight. Eric takes the design from basic blockout using dynamesh all the way to completed model. Eric demonstrates the new topology tools of ZBrush 4R4 as well as how to generate UV texture coordinates. The model is brought into Maya and prepared for rendering. Eric discusses displacement and bump map set up in V-Ray, how to create custom materials, and how to set up the V-Ray Physical camera to create the look of macro photography
01. Introduction
02. Insect Evolution and Reference
03. Blocking out the Design
04. Detailing the Head
05. Creating the Thorax and Wings
06. Modeling the Legs and Abdomen
07. Mesh Retopology in ZBrush
08. Sculpting Fine Detail
09. Polypainting the Surface
10. Generating UVs and Texture Maps
11. Building VRay Shaders
12. Creating Hair and Final Renders
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیازدهی به این مطلب
امتیاز سافت ساز - 89%
89%
لطفا به این مطلب امتیاز دهید.