آموزش ایجاد گیاهان آماده بازی با Patrick Gladys
Gumroad - Creating Game-Ready Vegetation Patrick Gladys
آموزش ایجاد گیاهان
در این آموزش ایجاد گیاهان از شرکت Gumroad ، مربی دوره Patrick Gladys ، چگونگی ایجاد یک دارایی بوته بلوبری را با نتایج با کیفیت بالا و بهینه سازی را کشف می کند. Patrick بخاطر تخصصش در ایجاد گیاهان معروف است ، ایشان با Levelup.Digital همکاری کرده تا ورک فلو و تکنیک های شخصی اش را به اشتراک بگذارد.
پاتریک ، گام به گام رویکردش رو با چندین روش آسان تقسیم می کند : آنالیز رفرنس ، مسدود کردن،هایپولی ، تکسچرینگ،لاوپولی، ارائه نهایی . رویکر پاتریک را در پایپ لاین تکسچرینگ و مدلینگ برای ایجاد گیاهان و ترکیب آنها با هم کسب کنید. چه در سابستنس دیزاینر مبتدی و یا یه کاربر حرفه ایی باشید، مطمئناً با چیزهایی جدید برای اعمال در ورک فلوی خود مواجه می شوید. نرم افزار های استفاده شده : 3DS MAX, Photoshop, Substance Designer, Unreal Engine . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : Gumroad – Creating Game-Ready Vegetation Patrick Gladys
سطح : مناسب برای همه
زمان کل دوره : 3.5 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 4
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Patrick Gladys
نرم افزار : 3DS MAX, Photoshop, Substance Designer, Unreal Engine
زیرنویس : ندارد
Gumroad – Creating Game-Ready Vegetation Patrick Gladys
Discover how Patrick creates a blueberry bush asset with high quality results and optimization in mind. Known for his expertise in creating vegetation, Patrick has collaborated with Levelup.Digital to share his workflow and personal techniques.
In this fully narrated, step-by-step tutorial, Patrick breaks down his approach into several easy to follow along stages – reference analysis, blockout, high poly, texturing, low poly, and final presentation. Gain insight into Patrick’s 3D modeling and texturing pipeline for vegetation creation and incorporate it into your own workflow.
Whether you’re just starting out or an experienced professional, get ready to be inspired by Patrick’s tutorial.
Patrick’s career began at Crytek, where he contributed to projects such as Crysis 3, Ryse: Son of Rome, and others. In 2015 he joined DICE in Stockholm, Sweden to work on the visually acclaimed Star Wars: Battlefront. After completing Battlefront 2, he moved back to Germany for the ambitious Star Citizen at Cloud Imperium Games – building procedural content like planets, caves, and materials. Patrick specializes in natural environments including foliage, and shares his knowledge on various platforms like 80.lvl or 3D Artist Magazine.
حجم کل : 2.4 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)