HelloluxxHoudiniآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

Jumpstart 02 مبحث Copy/Stamping در هودینی

Houdini Training : learn. Jumpstart Vol.2 – Copy/Stamping

مبحث Copy/Stamping در هودینی

مبحث Copy/Stamping در هودینی

 

از آنجایی که در جلد اول مطالبی را جمع آوری کردیم. حال مبحث Copy/Stamping در هودینی را در مورد مدلسازی رویه ای، نسخه sop و راه های درج متغیر به اشیا چندگانه در صحنه مان مورد بررسی قرار میدهیم. نسخه sop بخش حیاتی Houdini می باشد و درک آن برای مسیر یاد گیری ما با این نرم افزار مهم است.

آدام به شما نحوه استفاده از نقاط template، به عنوان یک پایه برای کپی کردن اشیا به نقاط template( مشابه ماژول موگراف سینما فوردی) را آموزش می دهد. همچنین، از صفات برای کنترل مقیاس، چرخش و رنگ آن اشیا استفاده می کنیم و نحوه استفاده از اکسپرشن های stamp برای درج متغیر به اشیا را فرا خواهید گرفت.

در بخش پایانی، از طریق ایجاد یک پروتوتایپ پایه از یک درخت forest of growing l-system که هر کدام از آن، یک درخت تولید شده رویه ای منحصر به فرد و کامل است، آدام نحوه استفاده از این دانش را برای سطح بعدی آموزش می دهد و از طریق ادغام صفات پینتینگ بروی سطح زمین کنترل می شود.( نکته: در این دوره آموزشی، توابع سیستم-I واقعی توضیح داده نشده اند. با سافت ساز همراه باشید.

تری دینگا

پیش نمایش دوره مبحث Copy/Stamping در هودینی :

عنوان دوره : Houdini Training : learn. Jumpstart Vol.2 – Copy/Stamping

سطح : متوسط

زمان کل دوره : –

تعداد فایل های تصویری : 5

سال آموزش : –

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Adam Swaab

نرم افزار : Houdini

زیرنویس : ندارد

Houdini Training : learn. Jumpstart Vol.2 – Copy/Stamping

Picking up from where we left off in Volume 1: Procedural Modelling, we explore the copy sop and ways to add variation to multiple objects in our scene. The copy SOP is a vital part of Houdini and understanding this SOP, is critical to our learning trajectory with this software. Adam will show how to use template points as a basis for copying objects onto template points (similar to Cinema 4D’s mograph module), how to use attributes to control the scale, rotation and colour of those objects, and how to use stamp expressions to add variation to the objects.

In the final chapter, Adam shows how to take this knowledge to the next level, by creating a basic prototype of a forest of growing l-system trees, where each tree is a completely unique procedurally generated tree and the distribution is controlled by painting attributes onto a ground surface. (Note, the actual l-system functions are not explained in this tutorial).


Chapter 1: Intro
Chapter 2: Introduction To Attributes
Chapter 3: Controlling Object Alignment
Chapter 4: Adding Variation With The Stamp function
Chapter 5: Painting A Forest Of Animated Trees

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 77%

77%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 4.05 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا