آموزش شبیه سازی مایعات SOP در Houdini
Houdini.School – HS-224: Liquid SOPs
آموزش شبیه سازی مایعات SOP در Houdini
آموزش شبیه سازی مایعات SOP در Houdini : در این دوره از هنرمند David Torno ، با نحوه ساخت شبیه سازی های اف ایکس مایعات به روش art directable و رویکرد های جدید به قطعات کوچکتر قابل مدیریت در هودینی آشنا خواهید شد. در این دوره ، روشهای رویهایی برای شبیهسازی مایعات، بدون نیاز به ورود به شبیهسازیهای DOP، آموزش داده میشود.
این آموزش شامل شبیهسازی بزاق لزج، رد خون، قطرات آب روی سطوح و جریان یک رودخانه با استفاده از نودهای SOP خواهد بود. همچنین تکنیکهای متنوعی با بهرهگیری از نودهای رایج SOP، Primitives، منحنیها (Curves)، VOPs و VEX یاد می گیرید.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش شبیه سازی مایعات SOP در Houdini :
- ایجاد رد خون با تبدیل یک منحنی ساده به پترن های تکرارشونده و طراحی حرکت خون بر روی سطوح با جزئیات مانند شبیهسازی حرکت مایع و مدیریت برخورد سطوح هندسی
- تمرکز بر شبیهسازی بزاق و لزج روی صورت موجودات با آمادهسازی هندسه، ساخت ماسکهای سفارشی، ایجاد نویز و تقلید حرکت آویزان
- ساخت قطرات آب روی سطوح با قابلیت هدایت هنری، ایجاد جریان قطرات، حل برخوردها و نمایش جزئیاتی مانند تغییر شکل قطرات تحت تأثیر گرانش
- طراحی جریان رودخانه با استفاده از منحنی سفارشی، اضافه کردن نویز برای جزئیات سطح، انیمیشن رویهای جریان و شبیهسازی کف رودخانه با تولید نقطههای رویهای
عنوان دوره : Houdini.School – HS-224: Liquid SOPs
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 10.5 ساعت
تعداد فایل ها : 173
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : David Torno
نرم افزار : Houdini
زیرنویس انگلیسی : ندارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
Houdini.School – HS-224: Liquid SOPs
Learn procedural ways to mimic liquids without diving into DOP simulations. This class will show slimy drool, bloody trails, surface water droplets, and a flowing river.
All of the builds in this class will be made entirely with SOP nodes, and will showcase various techniques using common SOP nodes, primitives, curves, VOPs, and VEX to allow you to art direct your creation
Session 1
Blood Trails
- Curve design and manipulation
- Shaping surface geo-based on curve design
- Adding flow data to curves
- Building noise based on flow data
- Handling surface intersections
- Setting up Karma materials, lights, and camera
Session 2
Slimy Drool
- Preparing skull geometry
- Setting up skull procedural animation
- Constructing custom masks
- Building the procedural rig for mouth slime
- Making random static surface slime with art-directed flow direction
- Designing dangling slime and giving it life
- Setting up Karma materials, lights, and camera
Session 3
Surface Water Droplets
- Preparing source geometry
- Making emission masks to limit droplet placement
- Art directing drips and procedurally animating them
- Dealing with dissolving surface droplets in drip path
- Shaping the droplets and handling surface intersections
- Setting up Karma materials, lights, and camera
Session 4
River Flow
- Designing noise displacement patterns
- Building rig for white water
- Adding flow animation to all elements
- Using VEX to loop whitewater back on itself
- Defining the overall path and shape
- Setting up Karma materials, lights, and camera
حجم کل : 4.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋