بیت گراف
Houdiniآموزششبیه سازیمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش شبیه سازی مایعات SOP در Houdini

Houdini.School – HS-224: Liquid SOPs

آموزش شبیه سازی مایعات SOP در Houdini

آموزش شبیه سازی مایعات SOP در Houdini

 

آموزش شبیه سازی مایعات SOP در Houdini : در این دوره از هنرمند David Torno ، با نحوه ساخت شبیه سازی های اف ایکس مایعات به روش art directable و رویکرد های جدید به قطعات کوچکتر قابل مدیریت در هودینی آشنا خواهید شد. در این دوره ، روش‌های رویه‌ایی برای شبیه‌سازی مایعات، بدون نیاز به ورود به شبیه‌سازی‌های DOP، آموزش داده می‌شود.

این آموزش شامل شبیه‌سازی بزاق لزج، رد خون، قطرات آب روی سطوح و جریان یک رودخانه با استفاده از نودهای SOP خواهد بود. همچنین تکنیک‌های متنوعی با بهره‌گیری از نودهای رایج SOP، Primitives، منحنی‌ها (Curves)، VOPs و VEX یاد می گیرید.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش شبیه سازی مایعات SOP در Houdini :

  • ایجاد رد خون با تبدیل یک منحنی ساده به پترن های تکرارشونده و طراحی حرکت خون بر روی سطوح با جزئیات مانند شبیه‌سازی حرکت مایع و مدیریت برخورد سطوح هندسی
  • تمرکز بر شبیه‌سازی بزاق و لزج روی صورت موجودات با آماده‌سازی هندسه، ساخت ماسک‌های سفارشی، ایجاد نویز و تقلید حرکت آویزان
  • ساخت قطرات آب روی سطوح با قابلیت هدایت هنری، ایجاد جریان قطرات، حل برخوردها و نمایش جزئیاتی مانند تغییر شکل قطرات تحت تأثیر گرانش
  • طراحی جریان رودخانه با استفاده از منحنی سفارشی، اضافه کردن نویز برای جزئیات سطح، انیمیشن رویه‌ای جریان و شبیه‌سازی کف رودخانه با تولید نقطه‌های رویه‌ای

گراویتی

عنوان دوره : Houdini.School – HS-224: Liquid SOPs

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 10.5 ساعت

تعداد فایل ها : 173

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : David Torno

نرم افزار : Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد

Houdini.School – HS-224: Liquid SOPs

Learn procedural ways to mimic liquids without diving into DOP simulations. This class will show slimy drool, bloody trails, surface water droplets, and a flowing river.

All of the builds in this class will be made entirely with SOP nodes, and will showcase various techniques using common SOP nodes, primitives, curves, VOPs, and VEX to allow you to art direct your creation

Session 1

Blood Trails

This session will take a simple curve shape and turn it into a replicated pattern that will drive the design of a surface, and the blood flow itself. Techniques will involve adding small details like faking liquid surface movement, handling intersecting geometry surfaces, and shaping the blood flow over the traveling path.
  • Curve design and manipulation
  • Shaping surface geo-based on curve design
  • Adding flow data to curves
  • Building noise based on flow data
  • Handling surface intersections
  • Setting up Karma materials, lights, and camera
Session 2

Slimy Drool

Creature facial drool and slime will be the focus of this session. Techniques will include preparing source geometry, building custom masking, writing some custom VEX tools to manipulate points on a surface, using randomization, developing noise controls, and mimicking swinging movement.
  • Preparing skull geometry
  • Setting up skull procedural animation
  • Constructing custom masks
  • Building the procedural rig for mouth slime
  • Making random static surface slime with art-directed flow direction
  • Designing dangling slime and giving it life
  • Setting up Karma materials, lights, and camera
Session 3

Surface Water Droplets

This session focuses on making surface water droplets with art-directed droplets streaming in any direction you like. Subtle details like dissolving droplets as streams pass by, misshaping droplets to mimic gravity, as well as the directional surface flow will be shown.
  • Preparing source geometry
  • Making emission masks to limit droplet placement
  • Art directing drips and procedurally animating them
  • Dealing with dissolving surface droplets in drip path
  • Shaping the droplets and handling surface intersections
  • Setting up Karma materials, lights, and camera
Session 4

River Flow

This final session will go over using a custom curve to shape a flow path for a river. Techniques will include using noises to add surface details, hscript to generate flowing animation, and using procedural point generation to mimic foam.
  • Designing noise displacement patterns
  • Building rig for white water
  • Adding flow animation to all elements
  • Using VEX to loop whitewater back on itself
  • Defining the overall path and shape
  • Setting up Karma materials, lights, and camera

حجم کل : 4.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.85 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا