بیت گراف
HoudiniLyndaآموزشذرات - دینامیکشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش شبیه سازی و دینامیک در Houdini

Lynda - Houdini Dynamics and Simulation

آموزش شبیه سازی و دینامیک در Houdini

شبیه سازی و دینامیک در Houdini

 

در این دوره آموزشی از شرکت Lynda ، مربی دوره Scott Pagano ، به بررسی Houdini و چگونگی استفاده از سیستم داینامیک بسیار قدرتمند خود را برای ایجاد طیف وسیعی از شبیه سازی ها می پردازد . اسکات ،  مرروری کلی  بر dynamics context و کار بروی طیف وسیعی از  نمونه های مبتنی بر پروژه که نحوه  استفاده از آرایه انواع شبیه سازی ها را نمایش می دهد.
با rigid body dynamic  کار را شروع می کند ، ایشان چگونگی آماده سازی مناسب هندسه برای تخریب و ساخت یک سیستم شبیه سازی تخریب و همچنین ایجاد شبیه سازیsoft body organic dynamic با Wire  و حل کننده (solver) المان های محدود را یاد می گیرید.
نحوه wrap  سیستم تخریب آبجکت ها تون به عنوان یک Asset دیجیتال هودینی برای استفاده در مایا و سینما فوردی را به شما مراجعین عزیز سافت ساز نشان می دهد.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • نابود کردن آبجکت ها با Houdini rigid body dynamic
  • ایجاد شبیه سازی آبجکت نرم با Wire و شبیه سازی Finite Element
  • ایجاد سیستم تخریب  HDA یا است دیجیتال هودینی برای استفاده در مایا و سینمافوردی
  • استفاده از سیستم تخریب HDA  در مایا
  • استفاده از سیستم تخریب HDA  در سینمافوردی
  • و …
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda – Houdini Dynamics and Simulation

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 3 ساعت و 30 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 44

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Scott Pagano

نرم افزار : Houdini

زیرنویس : ندارد

Lynda – Houdini Dynamics and Simulation

In this course, Scott Pagano explores Houdini and shows how to use its massively powerful dynamics system to create a range of simulations. Scott provides an overview of the dynamics context, and moves on to a range of project-based examples that illustrate how to use an array of simulation types. Starting with rigid body dynamics, he explores how to properly prepare geometry for destruction and build a destruction simulation system, as well as how to create a soft body organic dynamic simulation with Wire and Finite Element solvers. He then shows how to wrap up your object destruction system as a Houdini digital asset for use in Maya and CINEMA 4D.

Topics include:

Destroying objects with Houdini rigid body dynamics
Creating a soft object simulation with Houdini Wire and Finite Element simulations
Creating a Houdini digital asset (HDA) destruction system for use in Maya and 4D
Using an HDA destruction system in Maya
Using an HDA destruction system in CINEMA 4D


1. Fundamentals

Exploring collision geometry types    6m 26s
Overview of constraints    2m 32s

2. Rigid Body Dynamics

Process overview    56s
Source assets    1m 49s
Create simulation with shell and ground    4m 43s
Create collision geometry for shell    8m 17s
Create collision geometry for ground    8m 28s
Add base into simulation    3m 18s
Create collision geometry for base    8m 17s
Add frame into simulation    4m 56s
Add crates to simulation    6m 39s
Add cans to simulation    5m 2s
Tweak sim and constraint parameters    7m 1s
Modify attributes on shell constraints    9m 6s
Modify attributes on frame constraints    4m 37s
Apply simulation to full-resolution shell    4m 26s
Apply simulation to full-resolution geometry    3m 3s
Run simulation and create flipbook    5m 1s
Combine results and export alembic    7m 9s

3. Soft Body Dynamics

Process overview    44s
Create FEM simulation    3m 53s
Create a point deform system    7m 16s
Run and cache FEM simulation    2m 27s
Prep edge geo for wire sim    2m 4s
Create tentacle geo   7m 3s
Create tentacle sim  4m 36s
Create volume noise for wire sim    3m 9s
Add volume advection to wire sim    5m 42s
Create wires from arm geo    5m 27s
Add arm wires to wire sim    3m 15s
Combine and export wire sim    3m 36s
Create tentacle geo from wires    8m 59s
Wire deform arm geo with wires    7m 5s
Ray arm geo to body geo    6m
Combine elements and export alembic    3m 34s

4. Building an HDA

Scene overview    2m 10s
Create subnet and make paths relative    3m 36s
Promote parameters and build UI    11m 6s
Export HDA    2m 42s
Open HDA in Maya    5m 43s
Open HDA in C4D    6m 4s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.1 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا