LyndaSubstance Designerآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ورک فلوی Substance Designer

Lynda – Unreal: Substance Designer Workflow

آموزش ورک فلوی Substance Designer

آموزش ورک فلوی Substance Designer

 

بررسی اینتگریشن Substance Designer یک ابزار قدرتمند برای ایجاد تکسچر در هنر سه بعدی، پروژه های تجسمی، و بازی ها  با آنریل انجین.

در دوره آموزش ورک فلوی Substance Designer ، یک پایه محکم از اصول ایجاد تکسچر در Substance Designer با استفاده از Unreal Engine را فراهم می کند. مربی Scott Pagano نحوه وارد کردن مدل را به Substance Designer و نحوه بیک AO، منحنی، و مپ های ID را توضیح می دهد.

او در مورد مزایای ایجاد تکسچر رویه ایی مبتنی بر سیستم بحث می کند، و ایجاد هر دو خروجی فایل تصویر و سابستنس را که می توان آنها را مستقیما در ویرایشگر آنریل مورد استفاده قرار داد، نشان می دهد  با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • ایجاد یک گراف سابستنس
  • متریال سنگ، طلا، و مس
  • ترکیب متریال ها با استفاده از ID mask
  • نمایش پارامترها و آماده سازی رزولیشن
  • اکسپورت متریال های سابستنس
  • ایجاد صحنه
  • سابستنس با displacement
  • و …
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Lynda – Unreal: Substance Designer Workflow

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 29

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Scott Pagano

نرم افزار : Substance Designer

زیرنویس : ندارد

Lynda – Unreal: Substance Designer Workflow

Explore the integration of Substance Designer—a powerful tool for creating textures for 3D art, visualization projects, and games—with Unreal Engine. This course provides a solid foundation of the principles of texture creation in Substance Designer for use in Unreal Engine. Instructor Scott Pagano explains how to import a model into Substance Designer and bake AO, curvature, and ID maps. He discusses the advantages of system-based procedural texture creation, and shows how to create both image file output and substances which can be used and modified directly in the Unreal editor.

Topics include:

Creating a substance graph
Stone, gold, and copper material
Combining materials using an ID mask
Exposing parameters and preparing resolution
Exporting Substance materials
Building a scene
Substance with displacement

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.1 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا