3ds maxآموزشآموزش فارسیذرات - دینامیکمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش فارسی پارتیکل ها در 3ds Max بخش اول

Persian Training of particle system in 3D Max

آموزش فارسی پارتیکل ها در 3ds Max بخش اول

آموزش فارسی پارتیکل ها در 3ds Max

 

آموزش فارسی پارتیکل ها در 3ds Max : این آموزش که با تلاش و همت جناب آقای «پژمان رجبی» تهیه و تولید شده است، یکی از بهترین و کاملترین آموزشهای مربوط به پارتیکلها در 3ds Max است و نه تنها در بین دیگر آموزشهای فارسی بلکه در میان تمامی آموزشهای تولید شده در این زمینه سرآمد است.

از موارد جذاب و پرکاربرد بخش داینامیک در نرم افزار 3ds Max، می توانیم به مبحث پارتیکل ها اشاره کنیم. سیستم ذرات یا Particle System برای انواع پروژه های انیمیشن و تصاویر ثابت می تواند مفید و تأثیرگذار باشد. بعنوان مثال می توانیم توسط این سیستم، یک طوفان برف، یک جریان آب، یا یک انفجار و خیلی از دیگر موارد اینچنینی را ایجاد کنیم.

نرم افزار 3ds Max دارای دو نوع سیستم پارتیکل ها به نامهای Event-Driven و non Event-Driven است. در بخش اول آموزش به یکی از قویترین سیستم ذرات پارتیکل ها یعنی نوع Event-Driven پرداختیم که علاقه مندان، این سیستم را با نام Particle Flow می شناسند. در ادامه نگاهی به دروس این آموزش خواهیم داشت:

مطابق تمامی آموزشها در درس اول ابتدا به تشریح مقدمه ای از سیستم پارتیکل ها و کاربرد آن در نرم افزار 3ds Max می پردازیم و در طول درسهای دوم تا چهارم، منبع انتشار سیستم Particle Flow یعنی PF Source را به همراه پارامترهای موجود در رول اوت ها بررسی می کنیم.

در درس پنجم عملکرد پنجره Particle View را شرح می دهیم و همچنین در درس ششم با توجه به ابزارهای کنترلی پارتیکل ها در پنجره Particle Flow، ماهیت Flow و Operator و Test را بررسی می کنیم.

در طول درسهای هفتم تا نهم به بررسی عملکرد Standard Flow در سیستم Particle Flow می پردازیم که شامل تمامی اپراتورهای موجود در Standard Flow نیز خواهد بود.

در طول درسهای دهم تا دوازدهم به بررسی سایر Flowهای موجود در سیستم Particle Flow یعنی Preset Flow و Empty Flow و one Click Flow می پردازیم. مشابه روند آموزشی که در Standard Flow داشتیم، در اینجا هم عملکرد تمامی اپراتورهای موجود در این Flowها را تشریح می کنیم.

درسهای سیزدهم تا هفدهم به یکی از قویترین مباحث سیستم پارتیکل ها در Particle Flow یعنی mParticle Flow اختصاص داده شده است. در طول این دروس ابتدا مقدمه ای از این سیستم جدید و در ادامه عملکرد اپراتورهای موجود در این Flow را مورد بررسی قرار می دهیم.

در درس هجدهم یک نتیجه گیری کلی از مباحث بیان شده را خواهیم داشت.بطور خلاصه در قسمت اول آموزش پارتیکل ها در 3ds Max (همین آموزش) ابتدا به بررسی انواع سیستم پارتیکل ها در نرم افزار پرداختیم و در ادامه ی آن، معرفی 5 نوع Flow که شروع کننده جریان انتشار پارتیکل ها هستند را در دستور کار قرار دادیم. در این قسمت تماماً به ماهیت و عملکرد پارامترها و اپراتورها و همچنین تأثیر آنها در سیستم Particle Flow اشاره کردیم که پایه و اساس کار با پارتیکل ها هستند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : Persian Training of particle system in 3D Max

سطح : مناسب برای همه

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 18

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : –

مربی دوره : پژمان رجبی

نرم افزار : 3ds Max 2014

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Persian Training of particle system in 3D Max

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 540 مگابایت تا ویدیو 18 (اتمام بخش اول)

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا