3ds maxPluralsightآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش اصول مدل سازی در مکس 3ds Max

3ds Max Modeling Fundamentals

اصول مدل سازی در مکس

اصول مدل سازی در مکس

 

در این دوره آموزشی اصول مدل سازی در مکس از شرکت Pluralsight ، مربی دوره Joshua Kinney ، شما عزیزان را با مقدمات و اصول مدل سازی با استفاده از چندین ابزار مکس و همچنین با تکنیک هایی برای تسریع روند مدل سازی آشنا خواهد کرد .

این دوره مبتنی بر آموزش برپایه پروژه است. یادگیری انواع مختلف هندسه ، سازمان دهی مدل خود در سلسله مراتب و تمیز  و کارآمد نگه داشتن صحنه ، کار با ابزارهای مدلسازی مختلف شامل ابزارهای مدلسازی چند ضلعی مانند ابزار اکسترود و Swift Loop برای افزودن رزولیشن ، تکنیک های مدلسازی spline  برای ایجادسطوح صاف  ، کار با ورک فلوی subdivision و smoothing  ، استفاده از مادیفایر برای شکل دهی به مدل از جمله مواردی است که در این دوره آموزشی که در سافت ساز ارائه شده است ، خواهید آموخت. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • کارکردن با پولیگان ها
  • کارکردن با اسپی لاین ها
  • باکس مدلینگ
  • کار با ابزار Cut و Extrude
  • ایجاد شکل هندسی با AutoGrid
  • استفاده از ابزار Swift Loop و Edge
  • مدل سازی دوربین
  • اضافه کردن توپولوژی
  • پلیگان مدلینگ
  • یو وی اجسام
  • ساخت بامپ مپ
  • رندر مقدماتی
  • اعمال متریال
  • ورک فلوی دیتیلینگ و Smoothing
  • سطوح و تکسچرینگ
  • و…
تری دینگا

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Pluralsight – 3ds Max Modeling Fundamentals

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : 6.45 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 48

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Joshua Kinney

نرم افزار : Autodesk 3ds Max

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – 3ds Max Modeling Fundamentals

In this course, 3ds Max Modeling Fundamentals, you’ll learn plenty of tips and tricks and the fundamentals of some of the most commonly used tools for 3ds Max, all taught in a project-based approach. First, you’ll begin by looking at the various types of geometry available to you, and you’ll learn how to organize your model into hierarchies and keep your scene clean and efficient. Next, you’ll take a look at several modeling tools including polygon modeling tools like Extrude and the Swift Loop tool for adding resolution, spline modeling techniques to create smooth surfaces, and many other tools and techniques as well. Finally, you’ll take a look at using a smoothing or subdivision workflow and use modifiers to help shape your models. After watching this course, you’ll have a better understanding of how these tools work together, and you’ll be able to create your own modeling solutions and come up with a workflow that’s comfortable for you.


Modeling Basics Overview 56m 40s

Introduction 1m 39s
Working with Polygons 14m 23s
Working with Splines 9m 59s
Smoothing Basics 11m 43s
Organization and Hierarchy 9m 32s
Setting up Reference Images 9m 23s

Blocking in Basic Forms: Part 1 1h 46m 13s

Introduction 1m 7s
The Box Modeling Technique 8m 1s
Using the Symmetry Modifier 11m 43s
Using the Attach Function 10m 0s
Using the Cut Tool 9m 46s
Using the Extrude Tool 6m 56s
Using Extrude Along Spline 11m 14s
Creating Primitives with AutoGrid 8m 2s
Cloning from Geometry 7m 35s
The Polygon Modeling Technique 8m 40s
Attaching Complex Objects 10m 14s
Grouping Objects 5m 15s
Problem-solving Complex Shapes 7m 33s

Blocking in Basic Forms: Part 2 1h 29m 54s

Introduction 1m 17s
Using Booleans 12m 39s
Using the Lathe Modifier 9m 53s
Non-destructive Modeling Techniques 9m 38s
Using the Swift Loop Tool 9m 29s
Creating Wires Using Splines 4m 13s
Problem-solving Complex Shapes 4m 13s
Using the Hinge from Edge Tool 14m 0s
Modeling the Camera Mount 8m 7s
Modeling the Camera 16m 20s

Detailing and Smoothing Workflows 1h 43m 9s

Introduction 1m 29s
Using the OpenSubDiv Modifier 5m 45s
Troubleshooting Smoothing Issues 6m 4s
Adjusting the Smoothed Mesh 3m 47s
Adding Geometry Detail 9m 46s
Using the CreaseSet Modifier 13m 37s
Adding Topology After Creasing 13m 48s
Creasing the Propellers 9m 43s
Detailing the Battery 12m 35s
Creasing the Camera Mount 14m 19s
Creasing the Camera 12m 11s

Surfacing and Texturing 47m 53s

Introduction 1m 30s
Unwrapping UVs 8m 53s
Rendering a UVW Template 2m 53s
Creating a Bump Map 7m 25s
Creating and Applying Materials 12m 7s
Applying Multiple Materials 8m 2s
Creating Basic Renders 6m 59s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.65 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا