آموزش شبیه سازی حرفه ای آب در مقیاس بزرگ با 3ds max
RedefineFX - Phoenix FD Large-Scale Water FX Course
شبیه سازی حرفه ای آب در مقیاس بزرگ با 3ds max
شبیه سازی حرفه ای آب در مقیاس بزرگ با 3ds max : در این دوره آموزشی از شرکت RedefineFX ، با استفاده از نرم افزار های تری دی مکس و پلاگین Phoenix FD به صورت مرحله به مرحله به شما نحوه ایجاد و شبیه سازی آب در مقیاس بزرگ رو همراه با انجام پروژه های زیادی آموزش می دهد ، این آموزش بهترین راه حل ها رو برای ایجاد انواع آب به صورت واقعی به شما آموزش می دهد و شما رو از دیدن هر آموزش دیگه ای بی نیاز می کند .
Phoenix FD یک پلاگین حرفه ای از شرکت Chaos Group برای ساخت و شبیه سازی آب ، آتش و دود هست که سازگاری کامل با موتور رندر کرونا و وی ری داره .
من همیشه شبیه سازی های مایعات رو جذاب می دونم ، به همین دلیل در سال 2012 شروع به یادگیری RealFlow کردم ، RealFlow یک نرم افزار عالی برای سناریوهای خاص است ، اما برای ایجاد یک صحنه از کشتی که از طریق آب در یک اقیانوس بی نهایت همراه با پاشش و کف حرکت می کند کابوسی مطلق است و هر بار مجبور بودم در تری دی مکس و RealFlow برای هر کدام خروجی جدا گانه بگیرم که شاید خروجی مورد انتظار رو ایجاد کنم ولی در آخر با صرف زمان زیادی به هیچ عنوان به نتیجه دلخواه نرسیدم .
تا اینکه در سال 2016 ، Phoenix FD 3.0 منتشر شد و در نگاه اول عاشق این پلاگین شدم ، Phoenix FD تنها پلاگین دینامیک سیال است که به شما این امکان رو می دهد شبیه سازی آب رو همراه با اسپلش و کف به صورت کامل داخل نرم افزار 3Ds Max ایجاد کنید و راه حلی عالی برای شبیه سازی آب از اول تا آخر ، از جمله مش ، ریز ذرات و اقیانوس های بی نهایت است که در تولید تصاویر اصلی و نمایش های تلویزیونی مانند Game of Thrones مورد استفاده قرار گرفته است .
با این آموزش می توانید نتیجه تجربه چند ساله مدرس Jesse Pitela رو در شبیه سازی انواع آب داشته باشید و وقت با ارزش خودتون رو برای گشتن و پیدا کردن آموزش های مبتدی و وقت گیر تلف نکنید ، قیمت این دوره آموزشی در سایت اصلی 300 دلار است که توسط سافت ساز به صورت اختصاصی برای شما کاربران عزیز تهیه و آماده دانلود شده است.
آنچه در این دوره آموزشی یاد می گیرید :
- یاد می گیرید این پلاگین دقیقا چگونه کار می کند
- شبیه سازی های بزرگ آب رو از مسیر حرکت کشتی گرفته تا رودخانه ها و آبشارها ایجاد کنید
- اسپلش ، کف و غبار واقعی رو به آب اضافه کنید و یاد می گیرید که چگونه آنها را کنترل کنید
- آب پایه خود را به صورت یکپارچه در یک اقیانوس بیکران گسترش دهید
- ویژگی های جدیدی را در Phoenix FD 4 کشف کنید
- بهینه سازی و سرعت بخشیدن به شبیه سازی ها و رندر
- مپ های مرطوب را اضافه کنید تا در هنگام لمس آب ، آبجکت ها مرطوب شوند
- از نور آفتاب V-ray برای روشنایی روز استفاده کنید
- شیدر های اقیانوس واقع گرایانه را تنظیم کنید
- و…
تصاویری از این آموزش :
عنوان دوره : RedefineFX – Phoenix FD Large-Scale Water FX Course
سطح : متوسط تا حرفه ایی
زمان کل دوره : 6 ساعت و 33 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 42
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Jesse Pitela
نرم افزار : 3ds Max , Phoenix
زیرنویس : ندارد
RedefineFX – Phoenix FD Fire FX Course
I’ve always found liquid simulations fascinating, so in 2012 I started learning RealFlow. Now don’t get me wrong, I think RealFlow is a great software for certain scenarios, but trying to do a shot of a ship going through water, with splash and foam, and an infinite ocean, turned out to be an absolute nightmare.
It’s because all of the simulation & meshing lives outside of 3Ds Max, so I had to export my animation from Max, import into RealFlow, run the sim, run the mesher, and worst part? Trying to somehow render splash & foam. Turns out you need another expensive plug-in called Karakatoa to read splash particles in Max, and even then they won’t properly render mixing with the water without compositing trickery. Not to mention it was all taking forever to load up and render, and I never figured out how to extend the sim box into an infinite ocean either.
Constantly going back and forth between Max and RealFlow was driving me crazy and killing my productivity. In complete frustration, I shelved the project.
But then in 2016, Phoenix FD 3.0 was released, and it was love at first sight.
The Phoenix Difference
Phoenix FD is the only fluid dynamics plugin that allows you to create water simulations with splash and foam entirely within 3Ds Max
All-in-one solution to create water FX start-to-finish, including meshing, particle rendering & infinite oceans. It’s the full package.
Optimized to work well with Vray, it handles & renders millions of particles FAST
Used in production on major motion pictures & TV Shows such as Game of Thrones
At a certain point you realize that you can either keep wasting your life away waiting for tutorials to pop up on Youtube, or you can skip all that, and take the shortcut to actual RESULTS. If I could go back in time to 3 years ago when I started learning Phoenix, and an actual professional made a step-by-step course that would teach me everything I need to know to make cool stuff NOW I would have jumped on the opportunity in a heartbeat. If you’re serious about acquiring new skills, you eventually realize that time is very precious, and investing a little bit of money to RAPIDLY advance your career is extremely worth it in the long run.
You Will Learn How To:
Create large water simulations from ship wakes to rivers & waterfalls
Add realistic splash, foam, & mist and learn how to control them
Extend your base water sim seamlessly into an infinite ocean
Discover new features in Phoenix FD 4
Optimize and speed up your simulations & rendering
Add Wet-maps to make objects appear wet when water touches them (e.g. beach sand)
Use V-ray sun for daylight lighting
Setup a realistic ocean shader
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید