بیت گراف
blenderSkillshareآموزشتکسچرینگرندرینگریگ کردنشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش مدلینگ ربات Retro از کانسپت در Blender 2.9

Retro Robot Modeling from Concept in Blender 2.9 by Daniel Kim

آموزش مدلینگ ربات Retro از کانسپت در Blender 2.9

آموزش مدلینگ ربات Retro از کانسپت

 

در این آموزش مدلینگ ربات Retro از کانسپت از هنرمند Daniel Kim، با طراحی ساده یک ربات retro با موضوع علمی تخیلی در بلندر 2.9 آشنا می شوید. با اختیار داشتن کانسپت آرت،میتوانید صادقانه آن را ترجمه و تفسیر کنید. متریال ها،رنگ ها ،decal ها و افکت ها رو انتخاب کنید تا هنر سه بعدی را به زندگی نزدیکتر کنید. کاراکتر را ریگ می کنیم سپس نورپردازی و در آخر از تصویر نهایی را رندر خواهیم گرفت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • مدلینگ کاراکتر سطح سخت از کانسپت آرت
  • تبدیل مش low poly به مش high poly
  • بیک مش high poly به مش low poly
  • تکسچرینگ واقعی کاراکتر سطوح سخت در Substance Painter
  • ریگینگ و تنظیم ژست کاراکتر داینامیک
  • نورپردازی و رندرینگ استودیویی سینمایی
گراویتی

عنوان دوره : Skillshare – Retro Robot Modeling from Concept in Blender 2.9 by Daniel Kim

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 42

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Daniel Kim

نرم افزار : Blender

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Skillshare – Retro Robot Modeling from Concept in Blender 2.9 by Daniel Kim

When it comes to most 3D art, it all begins with a piece of concept art. Something you drew up yourself, a piece of art you found online, or perhaps one given to you at work.

In this series of classes, we’ll be starting with a simple shaded drawing of a retro sci-fi themed robot. With the concept art at hand, you’ll begin interpreting and translating it to 3D as faithfully as you can. Then add additional details to fill in the gaps left by the concept art.

Choose your own materials and colors, decals and weathering effects to bring the 3D art closer to life. Hook it up to a simple rig and give a dramatic pose, then top it off with equality dramatic lighting. Finally, render out the final image.

By the end of this project, you’ll have brought a flat 2D concept art to life as a fully realized 3D art.

In order to help you accomplish all of that, this series of classes will guide you through the following major steps:

Modeling hard surface character from concept art
Converting low poly mesh to high poly mesh
Baking high poly mesh to low poly mesh
Photoreal texturing of hard surface character
Rigging and setting up a dynamic character pose
Cinematic photo studio lighting and rendering
The tools we’ll be using are:

Blender 2.9
Substance Painter
A summary of the skills you’ll end up with after finishing the series:

Ability to translate concept art to 3D
Knowledge of photoreal texturing techniques
How to pose and light characters for beautiful renders

حجم کل : 3.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا