آموزش مدلسازی کاراکتر برای پروداکشن
The Gnomon Workshop - Character Modeling for Production
مدلسازی کاراکتر برای پروداکشن
در این دوره آموزشی از شرکت The Gnomon Workshop ، مربی دوره Krystal Sae Eua ، نکات ضروری و ورک فلو را برای یک آرتیست کاراکتر در فیلم و صنعت VFX تجاری پوشش می دهد ، ایشان تکنیک های مدیریت زمان را نشان و به طور روزانه به عنوان یک Lead تکسچرینگ و مدلسازی استفاده می کند . ایشان به تفحص ورک فلوی شخصی برای ایجاد یک asset آماده تولید که تمیز و مناسب است برای ریگینگ و تکسچرینگ می پردازد . نسبت های بدن ، آناتومی ، اسکالپتینگ و ری توپولوژِی ، ورک فلوی مدلسازی لباس از مارولوس دیزاینر به مایا از جمله موضوعات مورد بحث این دوره می باشد. چگونگی ایجاد UV مناسب ، نحوه اسکالپ منافذ دقیق با استفاده از تکسچر های displacement با رزولیشن بالا ، نحوه بیک نقشه displacement از زیبراش و رندر نهایی در موتور آرنولد از جمله مواردی است که در این دوره آموزشی ، ارائه شده از سافت ساز ، خواهید آموخت.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- سفارشی کردن اینترفیس زیبراش
- مدلسازی لباس
- اسکالپتینگ لباس
- مدلسازی پراب و اسکالپتینگ مو
- ری توپولوژِی
- سازمان دهی UV
- ورک فلوی تکسچرینگ XYZ
- بیک نقشه Displacement و رندرینگ در آرنولد
- و …
تصاویری از این آموزش رو مشاهده کنید :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Character Modeling for Production
سطح : مناسب برای همه
زمان کل دوره : 4 ساعت و 5 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 15
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Krystal Sae Eua
نرم افزار : Marvelous designer , Arnold , Mari , Nuke , Maya , Zbrush
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Character Modeling for Production
In this title, Krystal Sae Eua covers her essential tips and workflow for a character artist in the film and commercial VFX industry. She demonstrates the time-management techniques she uses on a day-to-day basis as a Modeling and Texturing Lead. She also delves into her personal workflow for creating a production-ready asset that is clean and suitable for rigging and texturing. Krystal discusses body proportions, anatomy, sculpting, and retopology. She then covers costume modeling workflows from Marvelous Designer to Maya. Next, she moves onto how to create proper UVs and how to sculpt detailed pores using hi-res displacement textures. Finally, she goes over how to bake displacement maps from ZBrush, and how to plug them in for final presentation using the Arnold renderer
01. Introduction
02. Custom ZBrush UI
03. Body Part 1
04. Body Part 2
05. Body Part 3
06. Clothing Modeling
07. Clothing Sculpting Polypaint
08. Prop Modeling and Hair Sculpting
09. ReTopo
10. Body UVs Reprojection
11. UVs Organization
12. Details
13. Texturing XYZ Workflow
14. Final Displacement Baking and Arnold Rendering
15. Final Words
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید