آموزش پاکسازی دارایی های اسکن شده برای پروداکشن با Scott Denton
The Gnomon Workshop – Cleaning Up Scanned Assets for Production with Scott Denton
پاکسازی دارایی های اسکن شده برای پروداکشن
آموزش پاکسازی دارایی های اسکن شده برای پروداکشن با Scott Denton : در این دوره ،هنرمند Scott Denton، نحوه گرفتن دارایی های اسکن شده بصورت حرفه ایی و سریع و ترکیب آنها با استفاده از Wrap 3, ZBrush, and Maya را یاد می گیرید. این ورک شاپ جزییات پاکسازی یک اسکن ایجاد شده توسط NYCap3D با استفاده از راه حل های پیشرفته فتوگرامتری ،RealityCapture همراه با دارایی های تولید شده از 3D Scan Store را پوشش می دهد.
این دوره نحوه استفاده از Wrap 3 and ZBrush برای انتقال تکسچر و جزییات displacement از مش 3dScanstore ؛ ابزارهای ضروری در زیبراش و Wrap برای تسریع بخشیدن به ورک فلو،آموزش گزینه های اکسپورت ،اتصال تکسچرها در مایا،ترفند های سازماندهی و نام گذاری فایلها،نحوه ایجاد یک ریگ سریع با استفاده از Mixamo و … را پوشش می دهد. . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Cleaning Up Scanned Assets for Production with Scott Denton
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 4.08 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 15
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Scott Denton
نرم افزار : Arnold – Maya – ZBrush, – Maya
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Cleaning Up Scanned Assets for Production with Scott Denton
Discover how to take pre-existing scanned assets and quickly and professionally clean them up using a combination of Wrap 3, ZBrush, and Maya. This workshop by Modeler and Generalist, Scott Denton, details the clean-up of a scan created by NYCap3D using the state-of-the-art photogrammetry solution, RealityCapture, along with assets produced by 3D Scan Store. A brief preview of Zoo Tools is also covered.
Throughout the course of the workshop, Scott discusses how to use Wrap 3 and ZBrush to transfer textures and displacement details from the 3dScanstore mesh. He also goes over some of the specific setups and essential tools inside of both Wrap and ZBrush that help to speed up the overall workflow. Scott teaches the important export options that you need to know and includes a demonstration on how to hook the textures up in Maya to achieve a render worthy of being passed on to a look-development artist. Helpings of industry tips are included along the way, particularly when it comes to what look-dev artists expect of modelers, plus tricks for organizing and naming your files like a pro.
The final portion of the workshop covers how to create a quick rig using Mixamo to bring some life to the character for the final renders using Arnold in Maya.
The goal of this video tutorial is to provide you with a sound understanding of scan clean-up work and provide you with new skills that will help to speed up your workflow in the studio. The ultimate goal being for you to get home on time while still delivering high-quality results.
حجم کل : 1.2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید