تکنیک های فیلمبرداری در فیلم ها در Maya و After Effects
Pre-Visualization for Film
تکنیک های فیلمبرداری در فیلم ها
در این دوره ” تکنیک های فیلمبرداری در فیلم ها ” از سایت The Gnomon Workshop ، مباحث بلوک کردن استیج برای توالی اکشن ، بهروه وری ، سازماندهی ، تکنیک های فیلمبرداری و نکات و ترفند هایی برای افزایش سرعت و ساده سازی ورک فلو را تحت پوشش قرار می دهد.
به طور گسترده در بسیاری از فیلم های امروز قبل از فیلمبرداری (pre-visualized) از ابزارهای 3d به منظور جلوگیری از صحنه ها و طرح برای هر دوی شات ها و جلوه های بصری استفاده می کنند. در این دوره جیسون مایکل ، قدرت pre-viz و اینکه در مدت زمان کوتاهی یک هنرمند تنها میتواند چه مقدار بدست می آورد را نشان می دهد. این آموزش همچنین شما رو به عنوان یک هنرمند pre-viz در صنعت فیلم آماده می کند.
با یک صحنه خالی در مایا شروع می کند ، ایشان روند ساخت دارایی ها و تنظمیات صحنه شامل منابع رایگان و مقرون به صرفه برای حفظ Asset ها و ساده و موثر کردن ورک فلویتان را نمایش می دهد. بعد از آن بحث دوربین ها و اصول فیلمبرداری را خواهیم داشت . با سافت ساز همراه باشید.
عناوین دوره تکنیک های فیلمبرداری در فیلم ها :
- منابع
- ساخت محیط
- نوع لنز دوربین ، اقدام ها ، اصلاحات
- تنظیم صحنه
- قوانین عمومی
- تنظیمات شات اول
- FX سریع ، Glass Shatter Card
- Shot Blocking
- پولیش
- و …
تصاویری از تکنیک های فیلمبرداری در فیلم ها :
پیش نمایش دوره تکنیک های فیلمبرداری در فیلم ها :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Pre-Visualization for Film
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 3.30 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 13
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Jason Michael
نرم افزار : Maya , After Effects , Mixamo
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Pre-Visualization for Film
Many of today’s films are extensively pre-visualized using 3D tools, in order to block out scenes and plan for both on-set shoots and visual effects. In this title, Jason Michael Hall will show you the power of pre-viz and how much a single artist can achieve in a relatively short amount of time. The demonstration will also prepare you for what it will be like to work as a pre-viz artist in the film industry. Starting from an empty scene in Maya, Jason will show the process of building assets and setting up your scene, including free and affordable resources for retaining assets and streamlining your workflow. Followed by a discussion on cameras and cinematography basics, he’ll take you through the blocking stage to a fully realized action sequence while discussing efficiency, organization, cinematography techniques, and tips and tricks to speed up and streamline your workflow.
01. Introduction
02. Organization
03. Resources
04. Building the Environment
05. Camera Lenses Type, Moves and Terminology
06. Setting Up the Scene
07. Basic Rule
08. Setting Up your First Shot
09. Quick FX, Glass Shatter Card
10. Continuing Shot Blocking
11. Finishing the Blocking Pass
12. Polish
13. Critique and Final Thoughts
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?