آموزش شبیه سازی معماری پروداکشن سه بعدی از Thinkparametric
Thinkparametric – Architectural Visualization: 3D Production
شبیه سازی معماری پروداکشن سه بعدی
این دوره آموزش شبیه سازی معماری پروداکشن سه بعدی از شرکت Thinkparametric، بروی فرآیند پروداکشن سه بعدی تمرکز خواهد نمود. از نرم افزار های مختلفی مانند : Autodesk 3Ds Max, Corona Renderer, Adobe Photoshop, Marvelous Designer و Substance Painter استفاده می کند.
مربی دوره David Guardado، با انجام بررسیهای سریع از آخرین مدل سه بعدی دریافتی از مشتری شروع خواهد کرد. برخی از داراییهایی را که قرار است در فضای داخلی ما به سرعت در نظر گرفته شوند، را مجدداً مدل می کنیم. پس از آن به ایجاد تکسچرهای و یووی مپ های مختلف مورد نیاز برای ایجاد نتیجه تصویر واقعی می پردازیم.
بستگی به دید یک دارایی در صحنه، تکسچرهای با جزییات بالا با استفاده از تکنیک های متنوعی را ایجاد می کنیم. صحنه را با یک خورشید پیشفرض کرونا رندر و یک تکسچر HDRI نورپردازی می کنیم. دیوید برای ایجاد بهترین کیفیت نورپردازی در رندر داخلی از ترفندهای نابی بهره می برد.
تنظیمات استفاده شده در Corona Renderer ، عناصر رندر مختلفی مورد نیاز برای رندر و پست پروداکشن صحنه نهایی را توضیح می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.
عنوان دوره : Thinkparametric – Architectural Visualization: 3D Production
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3 ساعت و 55 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 26
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : David Guardado
نرم افزار : Autodesk 3Ds Max, Corona Renderer, Adobe Photoshop, Marvelous Designer and Substance Painter
زیرنویس : ندارد
سکه مورد نیاز برای خرید : 500 سکه
Thinkparametric – Architectural Visualization: 3D Production
David Guardado is back with a new course! He continues where he left off from his previous course: High Detail Modeling. This course will be focussed on the 3D production process. Various software will be used, like Autodesk 3Ds Max, Corona Renderer, Adobe Photoshop, Marvelous Designer and Substance Painter to name a few.
David will start by doing some quick checks from the latest 3D model received from the client. We will remodel some assets that are going to be promptly in our interior render view. After that, we’ll dive into creating the different textures and UV-maps needed to create a photo-realistic result. Depending on the visibility of an asset in the scene we will create high detail textures using a variety of techniques.
Ones everything is set up, we will go over the lighting our scene. A default Corona sun is used and an HDRI-texture. David will go over some tricks to create lighting that is the best fit for this interior render. David will explain the settings used in Corona Renderer, our rendering plugin, and the various render elements we need to render for our final course Post-Production.
برای خرید این آموزش و دیدن لینک دانلود به 500 سکه نیاز دارید
ویژه کاربران « سوپر ویژه »
این لینک دانلود فقط برای کاربران سوپر ویژه که سکه لازم برای مشاهده این مطلب رو پرداخت کرده اند ، برای همیشه قابل مشاهده هست . لطفا به حساب خود در سایت وارد شوید یا ثبت نام کنید و اعتبار « سکه » خود را پنل کاربری چک بفرمایید .
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش سوپر ویژه و آموزش خرید « سکه » به این صفحه مراجعه فرمایید . لینک صفحه راهنماسوپر ویژه مطالب اختصاصی سافت ساز ، که در نت نیست و ما اقدام به تهیه آن خواهیم کرد ، گذاشته خواهد شد . برای دسترسی به لینک های این مطلب ، نیاز به تهیه «سکه» خواهید داشت . هر مطلب سوپر ویژه ، با توجه به ارزشش براش سکه در نظر گرفته شده است ، و برای دسترسی حتما باید در اعتبارتون ، سکه لازم موجود باشد .
توجه : این قسمت کاملا جدا از قسمت اشتراک ویژه است.
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید