آموزش ایجاد دوربین در Blender و Substance Painter
Udemy - Create a Camera in Blender 3D and Substance Painter
آموزش ایجاد دوربین در Blender و Substance Painter
در این آموزش ایجاد دوربین در Blender و Substance Painter از هنرمند Aniket Rawat، با نحوه ساخت یک دوربین سه بعدی ، آموزش مدلینگ سه بعدی و تکسچرینگ در Blender و Substance Painter آشنا خواهید شد. این دوره کل مراحل ایجاد یک دوربین با کیفیت را از صفر تا صد نشان می دهد.
این دوره مدلینگ سه بعدی دوربین؛تکنیک های Poly-modelling؛سطوح سخت،کار با مادیفایرهایی چون Boolean Bevel و …؛نحوه حل مشکلات مختلف،مشکلات شیدینگ ؛بیک مپ های مش،تکسچرینگ،استفاده از ویژگی هایی چون اسمارت ماسک ها،اسمارت متریال ها و… را پوشش می دهد.
در پایان تکسچرینگ در سابستنس پینتر، مدل را به بلندر خواهیم برد و تنظیمات متریال،رندر و دوربین را انجام خواهیم داده و با نحوه استفاده از HDRI آشنا می شوید. همچنین از انجین Cycles جهت رندرینگ استفاده خواهیم کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- آموزش نحوه ایجاد مدلهای واقعی با بلندر و سابستنس
- آموزش پالی مدلینگ در بلندر
- آموزش تکسچرینگ دارایی در سابستنس پینتر
- آموزش ایجاد وسایل از صفر تا صد
- آموزش نحوه استفاده از اسمارت متریال ها و ماسک ها
عنوان دوره : Udemy – Create a Camera in Blender 3D and Substance Painter
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.16 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 12
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Aniket Rawat
نرم افزار : Blender , Substance Painter
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Create a Camera in Blender 3D and Substance Painter
We will start with modelling the Camera in Blender and we will make use of Poly-modelling and Hard Surface techniques and learn a lot about modifiers such as Boolean, Bevel etc. We will learn how to solve various glitches and shading issues that occur while working with Booleans.
Then after that we will export our model to Substance Painter and start by baking mesh maps for our model, after that we will start to texture our model. We will learn how to create realistic textures for our models by using different features in Substance like Smart Masks, Smart Materials etc.
After we finish with texturing in Substance Painter we will take our model back to Blender and render it. We will setup the material, lighting and the camera. We will also learn how to use HDRIs. I will be rendering the scene using Cycles.
What you’ll learn
Learn to create Highly Realistic Models using Blender and Substance
Learn Poly Modelling in Blender
Learn to texture assets in Substance Painter
Learn to create a prop from Start to Finish
Learn to use Smart Materials and Masks
حجم کل : 2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋