FXPHDآموزششرکت سازندهطراحی محیطمتریالمحتوای آموزشمدل سازینورپردازی

دوره بوت کمپ Unreal Engine شماره یک

FXPHD – UNR207 – Unreal Engine Bootcamp – Part 1

دوره بوت کمپ Unreal Engine شماره یک

دوره بوت کمپ Unreal Engine شماره یک

 

دوره بوت کمپ Unreal Engine شماره یک : در این دوره از هنرمند Liam Whitehouse ، با نحوه استفاده از کامپوننت های Unreal Engine 5 برای ساخت یک جهان فتورئالستیکی برای پروژه ها آشنا خواهید شد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

این دوره شامل ساخت مناظر DEM فتوزئالستیکی،ایجاد شاخ و برگ درختان و سیستم ها؛سطح بندی و مدل سازی سطوح سخت؛ویرایش متریال ها در UE5،ایمپورت و ایجاد کاراکتر با استفاده از MetaHuman Creator ؛ سیستم نورپردازی و اتمسفر آسمان در Lumin؛ پلاگین اقیانوس و آب برای UE5 ؛ دارایی های مگااسکن برای جزییات نزدیک و سیستم هندسه مجازی Nanite ؛ تنظیمات دوربین سینمایی و پست پراسسینگ FX را پوشش خواهد داد.

عناوین آموزش :

  • مقدمه ایی بر Unreal Engine
  • ایجاد یک زمین کوهستانی در World Creator
  • سیستم جوی آسمان
  • افزودن Quixel Megascans
  • کار با Speedtree و Foilage

تری دینگا

عنوان دوره : FXPHD – UNR207 – Unreal Engine Bootcamp – Part 1

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.39 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 5

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Liam Whitehouse

نرم افزار : Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

FXPHD – UNR207 – Unreal Engine Bootcamp – Part 1

This 200-level course is created to teach visual effects artists how to use components of Unreal Engine 5 to create photorealistic worlds for projects. Key theory behind how Unreal Engine fits into the VFX pipeline and which DCC application assets can be imported into Unreal Engine will be covered in detail.

The classes will cover the creation of photorealistic DEM landscapes, foliage and tree creation and systems, hard surface models and surfacing, material editing in UE5, character authoring and import using MetaHuman Creator, Sky atmosphere and lighting system in Lumin, water and ocean plugin for UE5, megascans assets for closeup details and Nanite virtual geometry system, post process fx and cinematic camera settings.

Liam is an Australian based Senior VFX artist, who has been in the 3D industry since 2003. He has worked on various projects over the past 18 years including most recently the photorealistic canyon environments for The Falcon and the Winter Soldier on Disney Plus, and the hollow earth environments for Godzilla vs Kong, as well as VFX work on other upcoming high profile feature films and episodic series.

حجم کل : 12.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا