آموزش ساخت متریال های در Unreal Engine 5 : محیط ها
Udemy – Unreal 5 Materials – Part 1 Environments
ساخت متریال های در Unreal Engine 5 : محیط ها
آموزش ساخت متریال های در Unreal Engine 5 : محیط ها : در این دوره از هنرمند Thomas Harle، با نحوه ساخت متریال های برای انواع محیط ها در Unreal Engine 5 آشنا خواهید شد.
این دوره روی نحوه ساخت انواع متریال ها و حالت های ترکیبی تا نودهای ریاضی و داده های ورودی، نحوه انجام کارها تمرکز دارد.همچنین با نحوه ساخت یووی ها و ایجاد افکت هایی مانند اعوجاج،انیمیشن و مپینگ Parallax Occlusion آشنا می شوید.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- درک جامعی از Material Editor در آنریل انجین 5
- بهترین روش و ورک فلوی برای استفاده از توابع و تولید متریال بهینه
- نحوه استفاده از داده های جاهای دیگر در انجین برای ساخت متریال داینامیک
- اعمال دانش پایه به نمونه های محیطی مانند مناظر و نقاشی ورتکس
عنوان دوره : Udemy – Unreal 5 Materials – Part 1 Environments
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 14.23 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 94
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Thomas Harle
نرم افزار : Unreal Engine
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Unreal 5 Materials – Part 1 Environments
Part 1 of this course covers a holistic overview of the Material Editor in Unreal 5 – from Material Types and Blend Modes to individual Math Nodes and Input Data, focusing on not just the How to do things but also the Why and looking at the underlying logic and math behind what the engine is doing. Covering how to build up your own Material Functions and build that into your workflow to produce powerful and flexible Materials. We also take a deep dive into UV’s – how they work in the engine and how we can take that knowledge and produce effects such as Distortion, Animation, and Parallax Occlusion Mapping.
Part 2 of the course then takes this knowledge and applies it to Environmental Materials, covering:
Master Materials and some best practices in how to build them,
Decals and their various blend modes – as well as more complex effects such as Angle Based Masking and Custom Decal responses,
Vertex Painting to blend between material types,
various approaches to make Landscape Materials and using RVTs to blend objects into them,
the new Layered Materials system
how to use Input Data to automate variation in materials and create angle based effects such as Snow.
حجم کل : 18.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید