بیت گراف
UdemyUnreal Engineآموزششرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت متریال های در Unreal Engine 5 : بخش چهارم متریالهای پست پراسس

Udemy – Unreal 5 Materials - Part 4 Post Process Materials

آموزش ساخت متریال های در Unreal Engine 5 : بخش سوم متریالهای پست پراسس

آموزش ساخت متریال های در Unreal Engine 5

 

آموزش ساخت متریال های در Unreal Engine 5 : بخش چهارم متریالهای پست پراسس : در این دوره از هنرمند Thomas Harle، با نحوه ساخت متریال های پست پراسس با استفاده از تکسچرهای صحنه برای ایجاد یک افکت صفحع کامل از صحنه هایتان در Unreal Engine 5 آشنا خواهید شد.

در بخش چهارم در 4 ساعت ، در ویدیو های 10 تا 15 دقیقه ایی ، همه چیزرا از اصول اولیه پست پراسس ،تکسچرهای صحنه،افکت های مبتنی بر عمق ، نمونه کامل متریالی چون زیر آب،دید در شب و شیدر های Hand Drawn با سک خاص یاد خواهد داد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • بهترین شیوه های استاندارد صنعت برای متریال های پست پراس
  • دانستن اجزای مختلف نود تکسچر صحنه Scene Texture node و بافر های موجود
  • ساخت کتابخانه ایی از بلور ها و اعوجاج های ریل تایم برای تکرار افکت های عکاسی دنیای واقعی
  • تکرار افکت های دنیای واقعی چون شیدر های زیر آب و شیدر دید در شب

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Unreal 5 Materials – Part 4 Post Process Materials

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.42 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 25

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Thomas Harle

نرم افزار : Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Unreal 5 Materials – Part 4 Post Process Materials

What you’ll learn
Learn industry standard best practices for Post Process Materials in Unreal 5
Understand the different components of the Scene Texture node and what buffers are available
Build up a library of Realtime Blurs and Distortions to replicate real world photography effects
Replicate multiple real world effects, such as Underwater and Night Vision shaders

Welcome to Part 4 of my complete Unreal Engine 5 Materials Course, here on Udemy. Following on from Part 1 – Environmental Materials and Part 2 – Animated Foliage Materials with World Position Offset and Part 3 – Visual Effects Materials, this course looks at Post Process Materials – using Scene Textures to create full screen effects for your scenes. Over the course of 4 hours, all broken down into bite size 10-15 min videos, we cover everything from the basics of Post Process, Scene Textures, Depth based Effects and full example Materials for things like Underwater, Night Vision and Stylised Hand Drawn shaders.

Each chapter contains many worked examples, full of handy comments, as well as a corresponding video lecture that explains in detail what is being done and why – so you’re learning both the techniques and building up a base of background knowledge of first principal concepts, allowing you to build up your own shaders in future.

With industry standard practices from my 15 year career, including 5 years of teaching Game Art at a Masters Degree level, this course will cover various uses of Post Process Materials – Basics, Scene Depth, Blurs and Distortions, Material Effects, Underwater, Night Vision, Sobel Edge Detection, Fake Lighting and Stylised Hand Drawn effects.

حجم کل : 4.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا