UdemyUnreal Engineآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده
موضوعات داغ

آموزش ساخت سیستم پارکور تراورس Traversal در Unreal Engine 5.3

Udemy – Unreal Engine 5.3 - Building A Traversal Parkour System

آموزش ساخت سیستم پارکور تراورس Traversal در Unreal Engine 5.3

آموزش ساخت سیستم پارکور تراورس Traversal در Unreal Engine 5.3

 

آموزش ساخت سیستم پارکور  : در این دوره از Braveior Studios ، با نحوه استفاده از سیستم Traversal Parkour برای سوم شخص و Lyra در Unreal Engine 5.3 آشنا خواهید شد. این دوره مفاهیم ساخت یک سیستم پارکور پیمایشی شامل صعود،Hop, Mantle و خرک را می آموزد. با آشنایی با این سیستم میتوان از آنها در بسیاری از سناریو ها در توسعه بازی استفاده کرد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش ساخت سیستم پارکور :

  • نحوه استفاده از تکنیک های مختلف ترکینگ در Unreal Engine برای درک محیط و تصمیم گیری موثر
  • درک ریاضیات برداری پشت سیستم های پیمایش پیچیده چون پارکور
  • استفاده از نرم افزار Mixamo برای افزودن Root Bone و هدف گیری مجدد آنها برای Unreal Engine 5
  • یادگیری تکنیک هایInverse Kinematics برای ایجاد انیمیشن پویا
  • نحوه استفاده از Motion Warping برای استفده Root Motion در انیمیشن ها برای حرکت دادن کاراکتر Animation Montages و Anim Notifies
  • استفاده از تگ های گیم پلی برای مدیریت استیت ها،تایپ ها و اکشن ها
  • استفاده از DataAsset ها برای ساده سازی پیکربندی
  • نحوه طراحی توابع Helper برای سازماندهی پروژه
  • نحوه ادغام کامپوننت Traversal در بازی ساده Lyra

تری دینگا

عنوان دوره : Udemy – Unreal Engine 5.3 – Building A Traversal Parkour Systeme

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 11.54 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 102

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Braveior Studios

نرم افزار : Unreal Engine 5.3

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Unreal Engine 5.3 – Building A Traversal Parkour Systeme

Beginner Friendly Course to Learn and Develop a Traversal Parkour system for Third Person and Lyra

Learn how to effectively use the different Tracing Techniques in Unreal Engine (Sphere, Line, Capsule, Box) to understand the Environment and make decisions.
Understand the Vector Maths behind Complex Traversal Systems like Parkour in the most simplest way possible in a Beginner Friendly way.
Get a good Foundation in Unreal Engine Basics used in this Course before Starting the Actual Traversal Parkour Component with a Workshop of Simpler examples
Using the Free Animations from Mixamo, Adding the Root Bone and Retarget them for Unreal Engine 5. Several Usecases to demonstrate the process.
Learn Inverse Kinematics (IK) techniques to dynamically modify the animations during the gameplay to interact with the Environment.
How to use Motion Warping to use the Root Motion in the Animations to dynamically move the character during the Animation.
Animation Montages and Anim Notifies.
Using Gameplay Tags to Manage States, Types and Actions.
Using DataAssets to effectively simplify Configuration.
How to design Helper Functions to organize the Project.
Learn how to integrate the Traversal Component in Lyra Sample Game.

In this Course, you will learn the concepts to build a Traversal Parkour System which includes Climb, Hop, Mantle and Vault. The base concepts behind most of the Traversal Actions remains the same. So Learning the basics will help you get ready to further explore and build advanced systems.

This Course is a Simplified version of the Traversal System which can be easily understood by Beginners.

The Unreal engine concepts covered in this course is not only applied for Traversal System. It can be used in a lot of scenarios in Game development. This course will be regularly updated with more use cases in the future.

We will use only free animations from Mixamo through out this course. Motion Warping and Inverse Kinematics or IK will be used to build the Parkour abilities. This course is designed for Unreal Engine Developers at any level. Blueprints are used through-out this course. We start with a beginner’s section covering the Unreal Engine Concepts used in this course followed by the Implementation of Traversal Parkour System.

The Goal of this Course is to Cover the fundamentals of building a Traversal Parkour System using Unreal Engine.

Please understand this is not a Product which can be readily used in games. But, consider this as a Workshop to learn Unreal Engine with a Practical Example of Building a Traversal Parkour System. Once, you understand the concepts covered and build your foundations strong, You will be in a position to develop solid products and frameworks covering all the needs of your Next Generation Games.

There is an Additional Section for Developers interested to try the Traversal System in Lyra.

حجم کل : 14.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این پست امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا