بیت گراف
blenderFlippedNormalsMarmoset ToolbagSubstance PainterZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت دارایی بازی اسلحه Steampunk در Blender

Victory3D / FlippedNormals - Steampunk Gun Game Asset in Blender

آموزش ساخت دارایی بازی اسلحه Steampunk در Blender

آموزش ساخت دارایی بازی اسلحه Steampunk

 

آموزش ساخت دارایی بازی اسلحه Steampunk در Blender : در این دوره، مدرس Thuan Duong، پایپ لاین خود را برای ساخت یک دارایی بازی اسلحه Steampunk به اشتراک خواهد گذاشت. نکات و ترفند هایی که موجب صرفه جویی در وقت شما خواهد شد را کامل نشان می دهد.

تجربه چند ساله خودم را بصورت قدم به قدم با شما در میان خواهم گذاشت. در این دوره پایپ لاین کامل ایجاد یک دارایی تفنگ Steampunk را با ترفند ها و تکنیک های شخصی را به شما خواهم آموخت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • راهنمای ایده و کانسپت برای کار با استفاده از Pureref
  • مدلینگ مش Lowpoly و Highpoly در Blender
  • حجاری جزییات در Zbrush
  • آموزش ایجاد یووی با Headus UV layout
  • بیک مپ تکسچر با استفاده از ترکیب برنامه های Marmoset toolbag و Substance Designer
  • تکسچرینگ واقعی با Substance Painter
  • رندر ریل تایم با Substance Painter, Marmoset Toolbag, Blender eevee and Sketchfab

گالری این مجموعه :

گراویتی

عنوان دوره : Victory3D / FlippedNormals – Steampunk Gun Game Asset in Blender

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 20 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 60

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Thuan Duong

نرم افزار : Blender, Marmoset Toolbag, Substance Painter,

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Victory3D / FlippedNormals – Steampunk Gun Game Asset in Blender

In this course I want to share the pipeline that I’ve use for my works by the form of creating a game asset. I’ll be showing tips and shortcuts to reduce the painful tasks and focus your time where it counts. I’ll be here to guide you at every step to make sure that you will take away the most out of the experience I’m sharing.

Brief course summary :

In this course we’ll go through the compete pipeline of creating a Steampunk gun game asset, with some extras to help you with your own work.

Detailed topics to be covered:

Concept and ideas guideline for your work using Pureref
Highpoly and Lowpoly mesh modeling in Blender
Detail Sculpting in Zbrush
Efficient UV creation using Headus UV layout
Texture map baking using a combination of Marmoset toolbag and Substance Designer.
Realistic texturing with Substance Painter
Realtime render with Substance Painter, Marmoset Toolbag, Blender eevee and Sketchfab
By the end, you should have enough guidelines and tools required to make a AAA 3D asset for your work or personal projects.

حجم کل : 11.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا