بیت گراف
Digital TutorsPluralsightUnreal Engineآموزشساخت بازیشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

شبیه سازی پرواز فضایی در آنریل انجین Unreal Engine

Creating a Space Flight Simulator in Unreal Engine

شبیه سازی پرواز فضایی در آنریل

 

در این آموزش ” شبیه سازی پرواز فضایی در آنریل ” از شرکت Digital Tutors مربی دوره Jonathan Daley   ، شما را با ایجاد یک شبیه ساز پرواز فضایی در موتور آنریل انجین  آشنا می کند .شما در این آموزش با ایجاد و پیاده سازی کلاس ها GameMode ، چگونگی ایجاد یک رابط برای برقراری ارتباط با طرح ، چگونگی اضافه کردن مش و دوربین ، نمایش دوربین های اسکریپتی ، چگونگی ایجاد رابط کاربر برای نمایش کابین خلبان و بسیاری موارد آشنا میشوید..با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی این دوره آموزشی :

  • ایجاد GameMode
  • تنظیم اتصالات ورودی
  • اسکریپت نویسی دید دوربین
  • تنظیم دوربین سوم شخص
  • ایجاد ویجت رابط کاربری
  • و …

تصاویری از این دوره آموزشی:

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیشنمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Creating a Space Flight Simulator in Unreal Engine

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.39 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 19

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Jonathan Daley

نرم افزار : Unreal Engine 4.7.5

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Creating a Space Flight Simulator in Unreal Engine

In this Unreal Engine tutorial we’ll learn how to use physics components to create a space ship that handles realistically. We’ll also learn how to build a player pawn from scratch, along with utilizing Unreal motion graphics to create a responsive, and animated user interface. Finally, we’ll wrap up this Unreal Engine training by learning how to create a follow, as well as an interior cockpit camera for the space ship. Software required: Unreal Engine 4.7.5.


1 Introduction and project overview
2 Creating GameMode and Pawn classes
3 Creating a Blueprint Interface to communicate with our Pawn
4 Creating a flight gate
5 Tracking the gates the Pawn flies through
6 Setting up the input bindings
7 Adding a mesh and cameras
8 Scripting camera views
9 Adjusting third person camera
10 Adding physics thruster components
11 Scripting our ship’s roll controls
12 Implementing our ship’s pitch and yaw controls
13 Scripting our ship’s thrust controls
14 Using Dynamic Material Instances to make the ship ‘s engines glow when active
15 Creating the user interface for the cockpit view
16 Scripting the user interface to show the ship ‘s pitch and roll
17 Creating the user interface for the third person camera
18 Creating a user interface widget
19 Implementing the user interface and debugging in Blueprint

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 3.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا