نورپردازی و شیدینگ برای تولید فیلم از CGMA
CGMA – Lighting and Shading for Film Production
نورپردازی و شیدینگ برای تولید فیلم از CGMA
نورپردازی و شیدینگ برای تولید فیلم از CGMA : در این آموزش از سایت CGMA ، هنرمن Frederic Durand ،در 6 هفته ، با نورپردازی،شیدینگ و رندرینگ در Arnold 5.3 برای مایا 2019،Nuke 11 و Photoshop آشنا خواهید شد.
این دوره بر نورپردازی،شدینیگ،رندرینگ برای آرنولد در مایا برای فیلم های بلند تمرکز دارد. همچنین با نحوه ایجاد یک صحنه نورپردازی شده و تفاوت های بین نور مستقیم و غیر مستقیم،نوع شناسی نور و طراحی آشنا خواهید شد.
این دوره نحوه کار با متریال های refraction،سوزاننده،پراکندگی زیر سطح و میکس متریال ها ،ترکیب انواع مختلف عناصر با هم،نورپردازی و سایه زنی با Nuke و استراتژی های رندینگ را پوشش میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- معرفی،نورپردازی و شیدینگ رایج
- رندرینگ رویه ایی
- توپولوژی منابع نور 1
- توپولوژی منابع نور 2
- توضیحات متریال و سطح بندی
- رندرینگ و کامپوزیشن
این دوره های حرفه ای برای بالا بردن سطح دانش کاربرای سایت تهیه شده ، لطفا با معرفی این دوره به دوستان خودتون از ما حمایت کنید تا امکان قرار گرفتن دوره های بهتر بوجود بیاد .
دوستان در نظر داشته باشند سوپرویژه چون به صورت سخت افزار ایجاد میشه فقط یک بار میتوانند بروی یک سیستم از آموزش هابصورت دائم استفاده کنند . در صورت مشکل سخت افزاری پیش اومده و نیاز به کد مجدد دارید ، حتما باید مشکل سخت افزاریشون در اون تاریخ قابل اثبات باشه
نکته : در صورت خرید ، 15 درصد از تعداد سکه های خرج شده به موجودی سکه شما اضافه خواهد شد.
مهم : تفاوت بین مطالب اشتراکی با سوپرویژه : لطفاً مطالعه فرمایید
عنوان دوره : CGMA – Lighting and Shading for Film Production
سطح : متوسط
زمان کل دوره : –
تعداد فایل های تصویری : 6 هفته
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Frederic Durand
نرم افزار : Maya 2019 (or later), Arnold 5.3, Nuke 11 (or later), Photoshop
زیرنویس انگلیسی : ندارد
سکه مورد نیاز برای خرید : 5000 سکه
CGMA – Lighting and Shading for Film Production
This course focuses on lighting, shading, and rendering in Arnold for Maya for feature films. Students will set up a simple lighting scene and learn the differences between Direct vs Indirect Illumination, light typologies, and designations. They will learn high-level transmissive materials: refraction, caustics, sub-surface scattering and mixing materials. Students will take the skills they’ve learned and composite various elements together, reconstruct lighting and shading using Nuke, and cover good rendering strategies.
برای خرید این آموزش و دیدن لینک دانلود به 5000 سکه نیاز دارید
ویژه کاربران « سوپر ویژه »
این لینک دانلود فقط برای کاربران سوپر ویژه که سکه لازم برای مشاهده این مطلب رو پرداخت کرده اند ، برای همیشه قابل مشاهده هست . لطفا به حساب خود در سایت وارد شوید یا ثبت نام کنید و اعتبار « سکه » خود را پنل کاربری چک بفرمایید .
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش سوپر ویژه و آموزش خرید « سکه » به این صفحه مراجعه فرمایید . لینک صفحه راهنماسوپر ویژه مطالب اختصاصی سافت ساز ، که در نت نیست و ما اقدام به تهیه آن خواهیم کرد ، گذاشته خواهد شد . برای دسترسی به لینک های این مطلب ، نیاز به تهیه «سکه» خواهید داشت . هر مطلب سوپر ویژه ، با توجه به ارزشش براش سکه در نظر گرفته شده است ، و برای دسترسی حتما باید در اعتبارتون ، سکه لازم موجود باشد .
توجه : این قسمت کاملا جدا از قسمت اشتراک ویژه است.
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید