mayaSubstance PainterUdemyآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مدلینگ و تکسچرینگ بازی تفنگ Sci-fi برای بازی

udemy - Modeling and Texturing Game Sci-fi Rifle for Games

آموزش مدلینگ و تکسچرینگ بازی تفنگ Sci-fi برای بازی

مدلینگ و تکسچرینگ بازی تفنگ Sci-fi

 

آموزش مدلینگ و تکسچرینگ بازی تفنگ Sci-fi برای بازی  : در این دوره از هنرمند Nikolai Fremen، با نحوه ساخت دارایی های بازی (تفنگ علمی تخیلی )برای بازی را از صفر تا صد در Maya و Substance Painter آشنا خواهید شد. این دوره نحوه مدلینگ و تکسچرینگ یک تفنگ علمی تخیلی را یاد می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش مدلینگ و تکسچرینگ بازی تفنگ Sci-fi :

  • این دوره اینترفیس مایا،نحوه تنظیم فولدر پروژه،تنظیم صفحه تصویر در Maya و سابستنس پینتر، ویژگی های شگفت انگیز این برنامه ها برای تکسچرسازی را پوشش می دهد.
  • مدلینگ دارایی بازی با توپولوژی مناسب
  • تکسچرینگ با استفاده از متد PBR در Substance Painter
  • آموزش اصول یووی آنرپینگ در Maya
  • ایجاد غرفه کامل در Maya

تری دینگا

عنوان دوره : udemy – Modeling and Texturing Game Sci-fi Rifle for Games

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 6.44 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 48

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Nikolai Fremen

نرم افزار : Maya – Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : دارد

udemy – Modeling and Texturing Game Sci-fi Rifle for Games

In this course you will learn from scratch on how to model and texture Sci-fi Rifle that can be used for Game Asset. We start with very basis stuff like Maya interface, project folder setup, setting up image plane in Maya and Substance Painter. Through the course, we will discuss the amazing features of Maya and Substance Painter for texturing matters.

Learn how to create 3D Models and Assets for games using Maya. We start super simple so you’ll be ok with little or no experience. With our online tutorials, you’ll be amazed what you can achieve.

If you’re a complete beginner, we’ll teach you all the modelling fundamentals you’ll need. If you’re an artist, we’ll teach you to bring your assets to life.

This course is designed to teach art students how to use Maya and become more confident with it to develop the Scifi Rifle Game Asset from scratch. Each step is explained clearly so the student can follow along with ease.

What will you learn?
Getting started with Maya and understanding the interface
Learning about Maya Project Organization
Modeling your own objects and scenes
Shading your objects
Creating proper UVs
Texturing your objects in Substance Painter using the latest PBR (Physical Based Rendering) method that widely used in games/animation industry.
Exporting texture to be used for Game Engine

حجم کل : 4.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا