CGMAآموزشانیمیشنتصویرسازی و دو بعدیزیرنویس فارسیسوپر ویژهشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزش

توسعه داستان برای هنرمندان: از ایده تا واقعیت از CGMA با زیرنویس فارسی

CGMA - Story Development for Artists: from Idea to Reality

توسعه داستان برای هنرمندان: از ایده تا واقعیت از CGMA

توسعه داستان برای هنرمندان: از ایده تا واقعیت از CGMA

 

توسعه داستان برای هنرمندان: از ایده تا واقعیت از CGMA : این دوره ۸ هفته‌ای از CGMA ،روی تبدیل ایده به داستان با استفاده از تکنیک‌های ماندگار تمرکز دارد. ایده خود را به دنیایی مستقل تبدیل کنید . همه ایده دارند، اما مهم اینه که یاد بگیرید چگونه یک ایده، طرح اولیه یا حتی یک طراحی ساده را به یک داستان منسجم با شخصیت‌های باورپذیر، ساختار محکم و مضامین تأثیرگذار تبدیل کنید. این دوره فرصتی عالی است تا داستان خود را از یک ایده خام به روایتی قدرتمند و تأثیرگذار تبدیل کنید!

در این دوره، از تکنیک‌هایی الهام‌گرفته از اسطوره‌های باستانی، فیلم‌های معاصر، کتاب‌ها، کمیک‌ها و انیمیشن‌ها استفاده می‌شود تا بتوانید داستان خود را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید. این دوره نحوه پرورش ایده‌ها، شخصیت‌ها و داستان‌های خود ، استفاده از ابزارهایی چون نگارش خلاصه داستان، طرح کلی، بیوگرافی تخیلی و تاریخچه شخصیت‌ها ؛ تبدیل به کارشناسان دنیای داستانی خود و آماده سازی اثر خود برای کاربردهای حرفه ایی در رسانه‌های مختلف مانند فیلم، تلویزیون، انیمیشن و کمیک را پوشش می دهد .این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

در تاریخ 30 اسفند ماه 1403، دوره با هوش مصنوعی زیرنویس فارسی شد

عناوین توسعه داستان برای هنرمندان: از ایده تا واقعیت از CGMA :

  • هفته ۱: مرور کلی دوره، مراحل و اهداف؛ اهمیت مالکیت فکری | مقدمه‌ای بر داستان: چیستی، چرایی و چگونگی | تکنیک‌های انتخاب و تفکر خلاق برای تبدیل ایده‌های اولیه به پروژه‌های جدی
  • هفته ۲: نکات و ترفندهای ایده‌پردازی | ایجاد شخصیت‌های قوی و باورپذیر | تحلیل صحنه‌های معرفی شخصیت در فیلم و تلویزیون | تقویت نگاه انتقادی برای معرفی شخصیت‌ها
  • هفته ۳: نوشتن بر اساس تجربیات شخصی | قهرمانان و ضدقهرمانان | کلیشه در مقابل کهن‌الگو | شخصیت‌پردازی تک‌بعدی در مقابل چندبعدی | نوشتن بیوگرافی شخصیت | نیازها، خواسته‌ها و رفتار شخصیت | کنتراست شخصیت‌ها و گروه‌های مکمل
  • هفته ۴: دنیاسازی در مقیاس‌های کوچک و بزرگ | تفاوت داستان و پیرنگ | سیستم‌های تصویری و موتیف‌ها | روایت سریالی در مقابل اپیزودیک
  • هفته ۵: داستان و ساختار | مدل‌های کلاسیک و مدرن روایی | ساختار سه‌پرده‌ای و دیگر الگوها | پیرنگ‌های A، B و C | انتخاب بهترین ساختار برای داستان
  • هفته ۶: کنار هم قرار دادن همه عناصر | انتخاب داستان مناسب | مدل روایی جنگ ستارگان | استفاده از کارت‌های یادداشت، طرح کلی و مجسمه‌سازی داستان | ترکیب شخصیت و داستان برای ایجاد تم
  • هفته ۷: ساخت لاگ‌لاین و توضیحات کوتاه | نحوه ارائه سریع داستان (Elevator Pitch) | کارگاه گروهی برای دریافت نقد سازنده
  • هفته ۸: برنامه‌ریزی و استراتژی‌سازی پروژه خلاق | معرفی رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، فیلم بلند و کمیک | نوشتن رمان و نثر | ارائه و فروش ایده در مقابل حفظ مالکیت فکری

این دوره های حرفه ای برای بالا بردن سطح دانش کاربرای سایت تهیه شده ، لطفا با معرفی این دوره به دوستان خودتون از ما حمایت کنید تا امکان قرار گرفتن دوره های بهتر بوجود بیاد .

دوستان در نظر داشته باشند در هر خرید محصولات سوپرویژه چون به صورت سخت افزار ایجاد میشه فقط یک بار میتوانند بروی یک سیستم از آموزش هابصورت دائم استفاده کنند  . در صورت مشکل سخت افزاری پیش اومده و نیاز به کد مجدد دارید ، حتما باید مشکل سخت افزاریشون در اون تاریخ قابل اثبات باشه 

نکته : در صورت خرید ، 15 درصد از تعداد سکه های خرج شده به موجودی سکه شما اضافه خواهد شد.

مهم : تفاوت بین مطالب اشتراکی با سوپرویژه : لطفاً مطالعه فرماید


عنوان دوره : CGMA – Story Development for Artists: from Idea to Reality

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 8 هفته

تعداد فایل ها : 38

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : –

نرم افزار : –

زیرنویس فارسی: دارد

فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد

سکه مورد نیاز برای خرید : 10000 سکه

CGMA – Story Development for Artists: from Idea to Reality

An 8-week course on how to develop an idea into a story using timeless techniques
Everyone has IDEAS; now learn how to take that idea/sketch/napkin drawing and build it into a STORY with relatable characters, solid structure, and themes using timeless, but simple techniques inspired by everything from ancient myths to contemporary film, books, comics and animation. Students will develop their own ideas, characters and stories using written premises, outlines, treatments, fictional biographies and character histories, becoming the absolute authorities on their invented worlds – with an eye toward preparing each student’s creative development work for real-life application in their media of choice; film, TV, animation, comics, etc.
Overview of Course, Steps, and Goals: the Need for Intellectual Property
Week #1
Intro to story: What is it? Why do we love it? How do we make it? | Selection and creative thinking process techniques; how to effectively select what to spend your time on: from doodle to passion project
Week #2
Brainstorming Tips and Tricks
An Introduction to Building Strong, Relatable Characters | Lecture and Scene Analysis on Powerful Character Introductions and First Impressions | Using contemporary and classic film and TV | Flexing and Applying Your Critical Eye to Introducing Characters
Week #3
Writing What You Know
Writing What You know | Heroes and Villains | Cliche vs Archetype | Caricature vs Character | One dimensional vs multi-dimensional | Writing Character bios (becoming experts on your char) | Defining Char needs, wants, behavior | Character contrast and supporting cast
Week #4
World Building: Small Scale and Large Scale
Building your story: from stick man to final render | Story vs. plot / what vs. how: what happens and how to show it | Image systems and motif; the seduction of pretty pictures | Serialized vs. episodic
Week #5
Story and Structure
Classical and contemporary models for story | Three-act structure and other lies | A, B, and C plots | Deciding what works best for you
Week #6
Putting It All Together
Deciding which story to tell; the Star Wars model | Building your story, then writing it: note cards, outlining, sculpting; writing inside out vs. outside in; just like drawing | Weaving character and story: how to build theme; where to find it and when; controlling ideas and keeping it simple
Week #7
Building Loglines and Descriptions
The elevator pitch: how to take your creative research and pare it down to bare essentials | Workshopping with peers: collecting constructive criticism
Week #8
How to Schedule and Strategize Your Creative Project
Now what? Planning for next steps: intro to TV, feature, and comic strips; writing novels/prose | Pitching/selling vs. controlling your I.P.

حجم کل : 4.7 گیگابایت

برای خرید این آموزش و دیدن لینک دانلود به 10000 سکه نیاز دارید

ویژه کاربران « سوپر ویژه »

این لینک دانلود فقط برای کاربران سوپر ویژه که سکه لازم برای مشاهده این مطلب رو پرداخت کرده اند ، برای همیشه قابل مشاهده هست . لطفا به حساب خود در سایت وارد شوید یا ثبت نام کنید و اعتبار « سکه » خود را پنل کاربری چک بفرمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش سوپر ویژه و آموزش خرید « سکه » به این صفحه مراجعه فرمایید . لینک صفحه راهنما

سوپر ویژه مطالب اختصاصی سافت ساز ، که در نت نیست و ما اقدام به تهیه آن خواهیم کرد ، گذاشته خواهد شد . برای دسترسی به لینک های این مطلب ، نیاز به تهیه «سکه» خواهید داشت . هر مطلب سوپر ویژه ، با توجه به ارزشش براش سکه در نظر گرفته شده است ، و برای دسترسی حتما باید در اعتبارتون ، سکه لازم موجود باشد .

توجه : این قسمت کاملا جدا از قسمت اشتراک ویژه است.

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 1 votes)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا